کد خبر ۶۷۹۷۹ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۲

رقابت حساس نماینده فوتسال قم برای صعود به رده چهارم لیگ برتر

تیم سوهان محمد سیما قم در ادامه بازی‌های درخشان و امیدوارکننده برای صعود به رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال کشور در هفته نوزدهم به مصاف تیم قدرتمند مس سونگون می‌رود.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، تنها نماینده استان در لیگ برتر فوتسال کشور فردا در یک بازی حساس و دشوار در ورزشگاه 2 هزارنفری شهید حیدریان به مصاف تیم مدعی و قدرتمند مس سونگون می‌رود.

سوهان محمد سیما از دو بازی قبلی خود پیروز از میدان بیرون آمده و روزهای خوش و امیدوارکننده‌ای را در هفته‌های پایانی لیگ برتر فوتسال کشور تجربه می‌کند.

تیم فوتسال فرش آرا مشهد مورد حمایت شهرداری قرار می‌گیردشورای شهر شیراز با کمک مالی به تیم های فوتبال و فوتسال شیرازی موافقت کردتیم فوتسال شهروند ساری در اندیشه کسب پیروزی خانگی است

نماینده فوتسال قم در لیک برتر در هفته هجدهم لیگ برتر با نتیجه پرگل 5 بر 3 از سد رقیب رده سومی خود گذشت و در هفته نوزدهم نیز با نتیجه نزدیک دو بر یک در خانه تیم آذرخش در بندرعباس به برتری رسید و تا حدودی از بحران خارج‌شده و روزهای ناکامی و شکست‌های متوالی خود را به دست فراموشی بسپارد.

مس سونگون رقیب قدرتمند سوهان محمد سیما در حال حاضر با کسب 44 امتیاز از 19 بازی گذشته در رده دوم جدول رده‌بندی قرار داشته و مهم‌ترین و تنها تعقیب‌کننده جدی گیتی پسند صدرنشین محسوب می‌شود.

مس سونگون در مسابقه فردا برای نزدیک شدن به گیتی پسند و عقب نماندن از کورس اصلی قهرمانی لیک برتر چاره‌ای جز پیروزی ندارد و سوهان محمد سیما نیز برای رسیدن به رده چهارم جدول رده‌بندی و احتمال لغزش شهروند ساری تنها به برد فکر می‌کرد.

در حال حاضر سوهان محمد سیما از 19 بازی گذشته خود صاحب 9 برد، 4 مساوی و 6 باخت شده و با کسب 31 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهروندسازی در رده پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد، بازی فردا بهترین فرصت برای جهش سوهان محمد سیما تا رده چهارم لیگ برتر است.

گیتی پسند اصفهان همچنان با 49 امتیاز و با حاشیه امن مطمئن نسبت به رقبا یکه‌تاز لیگ برتر فوتسال در فصل جاری است، همچنین پارسیان شهر قدس، اهورا بهبهان و شهرداری ساوه نیز با 15،10 و 8 امتیاز به ترتیب در رده‌های دوازدهم تا چهاردهم جدول جا خشک کرده‌اند.

بازی حساس و نفس‌گیر سوهان محمد سیما و مس سونگون از ساعت 16 روز شنبه در ورزشگاه 2 هزارنفری شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com