کد خبر ۶۷۹۸۳ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۶
مسئول انجمن کارگران ساختمانی کشور مطرح کرد؛

برگزاری سنجش مهارت کارگران ساختمانی در قم

شوکت گفت: آزمون سنجش مهارت کارگران ساختمانی در رشته برق به صورت پایلوت در استان قم برگزار شدتا بر اساس توانایی و مهارت رتبه بندی و مجاز به فعالیت شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، اکبر شوکت مسئول انجمن کارگران ساختمانی کشور گفت: آزمون سنجش مهارت کارگران ساختمانی در رشته برق بر اساس تفاهم نامه کانون کارگران نظام مهندسی و اداره کل راه و شهرسازی استان قم و با حضور بیش از دویست و پنجاه نفر اجرا شده است.

وی با اشاره به اینکه متقاضیان این آزمون طی پنج هزار ساعت آزمون آموزش‌های مقررات ملی ساختمان و آموزش‌های ایمنی و بهداشت حرفه‌ای را گذراندند افزود: این آموزش‌ها به تدریج برای همه رشته‌های ساختمانی اجرا خواهد شد.

شوکت تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این آزمون‌ها سطح بندی و رتبه بندی می‌شوند بر اساس توانایی و مهارت مجاز خواهند بود در کار‌های ساختمانی فعالیت کنند.

مسئول انجمن کارگران ساختمانی کشور پنجاه درصد حوادث کشور را متعلق به حوادث ساختمانی دانست و یادآور شد: طرح آموزش ایمنی و بهداشت حرفه‌ای و آزمون رتبه بندی پس از استان قم برای یک میلیون و پانصد هزار کارگر ساختمانی کشور اجرا خواهد شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com