کد خبر ۶۸۰۲۱ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۶
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم:

روحیه خودباوری در ویژه برنامه «فرزندان انقلاب»

سید سجاد حشمتی، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم در گفتگو با خبرنگار از برگزاری ویژه برنامه

سید سجاد حشمتی، دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم در گفتگو با خبرنگار از برگزاری ویژه برنامه «فرزندان انقلاب» در دانشگاه صنعتی قم خبر داد و گفت: مهمانان این برنامه در کنار دانشجویان، افرادی هستند که این ۴۰ سال عمر انقلاب اسلامی را درک کرده اند و تجربیاتی در فضای جمهوری اسلامی داشته اند. 

حشمتی با بیان اینکه، حجت الاسلام شریفی دوست که در جریانات سال ۸۸ حضور مستقیم داشت و می‌تواند پستی و بلندی‌هایی که انقلاب اسلامی طی کرده برای دانشجویان بازگو کند، افزود: مهمان دیگر این برنامه متین منتظمی، دبیرکل اسبق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان است تا از خاطرات فعلی خود و از حال و هوای سیاسی جامعه و همچنین دانشگاه‌ها صحبت کند.
دبیر جامعه اسلامی دانشگاه صنعتی قم بیان کرد: احسان قاضی زاده هاشمی، نماینده مجلس نیز برای بیان فضای کلی کشور در ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی دعوت شده است.
وی با بیان اینکه رویکرد جامعه اسلامی در برنامه‌های خود، تبیین روحیه خودباوری است، افزود: می‌خواهیم فعالیت‌های دانشجویی در این فضا باشد که که به دانشجو القا کنیم که اگر قرار است تحولی در کشور صورت گیرد، دانشجویان می‌توانند در آن اثرگذار باشند.
گفتنی است این برنامه، فردا ۲۵ آذر در سالن همایش‌های شهید آخوندی دانشگاه صنعتی قم برگزار می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com