کد خبر ۶۸۰۷۹ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۳
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم عنوان کرد؛

برگزاری مسابقه آشپزی وجشنواره سفره ایرانی در قم

مقیمی از برگزاری جشنواره سفره ایرانی از روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه لغایت جمعه ۳۰ آذرماه در بوستان نرگس قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم،ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم گفت: مسابقه آشپزی در دو حوزه آش و آبگوشت قمی،نان و شیرینی،صنایع دستی،سفره شب یلدا و نمایشگاه غذا، صنایع دستی و توانمندی های بانوان مسجدی و نیز مددجویان بهزیستی و دانشجویان در قم برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری قم در تشریح برنامه این جشنواره، به برگزاری مسابقه آشپزی در ۲ حوزه آش و آبگوشت قمی، نان و شیرینی، صنایع دستی، سفره شب یلدا و نمایشگاه غذا، صنایع دستی و توانمندی های بانوان مسجدی و نیز مددجویان بهزیستی و دانشجویان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، اداره کل ورزش و جوانان، امور زنان استانداری، کانون مساجد و بهزیستی و با هدف معرفی توانمندی‌های بانوان در حوزه غذا و صنایع دستی بومی و محلی قم، آئین شب یلدا و ایجاد محیطی مفرح و شاد برای شهروندان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان ثبت نام از اول لغایت ۲۰ آذرماه بوده است،بیان کرد: زمان برگزاری جشنواره از روز چهارشنبه ۲۸ آذرماه لغایت جمعه ۳۰ آذر در بوستان نرگس با حضور خانواده‌ها و شهروندان خواهد بود.

مقیمی در پایان مهمترین امتیاز شرکت کنندگان در جشنواره را اعطاء تقدیرنامه، اهداء جوایز به برگزیدگان، معرفی آنان به مراکز عرضه غذا و نمایشگاه‌های استانی و کشوری و نیز اماکن فروش اینترنتی عنوان کرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com