کد خبر ۶۸۲۹۸ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۳
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم عنوان کرد؛

پرداخت تسهیلات ازدواج در قم روان است

آوری فردگفت:صف برای دریافت تسهیلات ازدواج وجود ندارد و روند پرداخت این تسهیلات در استان روان است.

گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،مجید آوری فرد مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم شنبه شب در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری با اشاره به روند پرداخت تسهیلات ازدواج گفت:متقاضیان برای دریافت این تسهیلات با وارد کردن مشخصات در یک سامانه، ثبت نام می‌کنند و انتخاب بانک بر عهده متقاضی است، همیشه یک بانک برای انتخاب در سامانه تسهیلات ازدواج وجود دارد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم اضافه کرد: ۷۹ درصد از افراد ثبت نامی در سامانه تسهیلات ازدواج در استان قم در سال جاری این تسهیلات را دریافت کردند، اگر در زمینه پرداخت این تسهیلات مشکلی وجود دارد، به دلیل کمبود مدارک متقاضی است و فرد از تاریخ ثبت عقد به مدت دو سال وقت برای گرفتن تسهیلات ازدواج را دارد.

وی ادامه داد: امسال تاکنون ۱۲ هزار و ۲۲۶ نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج در استان قم ثبت نام کردند که در ۹ ماه نخست سال جاری ۹ هزار و ۶۶۱ نفر تسهیلات ازدواج به میزان ۱۵۹ میلیارد تومان را دریافت کردند، صف برای دریافت تسهیلات ازدواج وجود ندارد و روند پرداخت این تسهیلات در استان روان است.

آوری فرد با اشاره به عملکردسیستم بانکی استان قم عنوان کرد:هفت بانک دولتی و شبه دولتی استان به خصوص بانک ملی ۹۰ درصد تسهیلات ازدواج را پرداخت کردند، میزان پرداخت تسهیلات ازدواج توسط هر بانکی بستگی به منابع قرض الحسنه آن بانک دارد.

وی یادآورشد: هر کسی که در زمینه دریافت تسهیلات ازدواج در استان قم مشکلی داشت، شکایت خود را به دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری ارسال کند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com