کد خبر ۶۸۳۳۸ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۶
سخنان معنادار در دیدار با ستاد چهلمین سال پیروزی‌انقلاب؛

باید مردم را بیدار کرد که مطالبه‌گر باشند/ انقلاب برای خدمت به مردم بود/ مردم در مضیقه هستند/ گرانی با ارائه آمار از بین نمی‌رود

مردم از مسئولان نظام خدمتگزاری می‌خواهند. رفاه حق مردم است و باید مردم مطالبه‌گر باشند چون انقلاب برای خدمت به مردم است. مردم از نظر معیشتی در مضیقه‌اند، با ارائه آمار گرانی از بین نمی‌رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)؛ یکی از مراجع تقلید قم با انتقاد از مشکلات مردم در پی گرانی های افسارگسیخته اخیر، مسئولان را به خدمت به مردم نصیحت کرد و به مسئولان گوشزد کرد که با ارائه آمار، مشکلات مردم از بین نمی‌رود!

آیت‌الله حسین نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار مسئولان ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر شکر نعمت‌های الهی مانند انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: اگر قدردان نعمت‌ها نباشیم، قطعا گرفتار کفران نعمت خواهیم شد و بالاترین نعمت، پیروی از ولایت و عمل به سیره اهل بیت (ع) است.

آیت‌الله نوری همدانی یکی از شاخص‌های مهم انقلاب اسلامی را مردم‌سالاری دانست و گفت: انقلاب برای خدمت به مردم ایجاد شد که به جبهه رفتند و اینگونه از خود گذشتگی کردند ولی امروز در سفره مردم گرانی و محرومیت وجود دارد.


درحالی که گویا گوش شنوایی در پاستور برای انتقادات و تذکرهای پیاپی این مرجع تقلید درخصوص رفع مشکلات مردم وجود ندارد، اما امروز نیز همچون گذشته صدای اعتراض این عالم دینی در دیدار با مسئولان برگزاری چهلمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی بلند شد.

استاد سطح عالی حوزه علمیه قم با بیان اینکه «باید مردم را بیدار کرد که مطالبه‌گر باشند چون این انقلاب برای خدمت به مردم بوده است»، از عملکرد نامناسب مسئولین در خدمت رسانی و مشکلات گرانی انتقاد کرد و گفت: مردم از نظر معیشتی در مضیقه هستند و باید در سفره خود فراوانی را ببینند، در سفره مردم محرومیت و گرانی وجود دارد!


آیت‌الله حسین نوری همدانی که چند روز پیش در درس خارج فقه گفته بود «مردم از لحاظ گرانی در رنج هستند مردم اعتراض داشته حرف دارند و حق هم دارند چرا باید برخی مسئولان بی‌تفاوت باشند» در تذکری دوباره به مسئولان دولت و کارگزارن نظام، بیان داشت: مردم از مسئولان نظام خدمتگزاری می‌خواهند؛ رفاه حق مردم است و با ارائه آمار، مشکلات گرانی از بین نمی‌رود.

این مرجع تقلید با بیان اینکه انقلاب اسلامی دارای برکاتی بوده و لازم است آن را تبیین کرد، افزود: در گذشته مشکلات زیادی در کشور بوده که از جمله آن محرومیت های آموزشی، معیشتی و امکانات عمومی مانند برق و بهداشت بوده است؛ ولی امروز به برکت انقلاب مشکلات تا حدودی برطرف شده است.

وی بیان داشت: درگذشته ایران تحت استعمار دول غرب و شرق بوده و با حاکمیت تمدن غرب و شرق، اسلام به حاشیه رفته بود و دانشجویان با حضور در دانشگاهای اروپایی گرفتار نوعی تفکر فراماسونری شده و در واقع غرب زده شده بودند ولی به برکت اسلام این اتفاقات از بین رفت.

بیان اعتراض و انتقادات این مرجع تقلید به گرانی‌، فقر و محرومیت مردم در دیدار با اعضای ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، به حساسیت موضوع افزوده و حاوی پیام مهمی می‌باشد!


گفتنی است که به دنبال موج گرانی اخیر و مشکلات گسترده معیشتی مردم، آیت‌الله حسین نوری همدانی با بیان صریح و شفاف انتقادات و اعتراض‌های پیاپی خود در این باره، پرچمدار اعتراض به وضع اسفناک موجود در دولت و نظام می‌باشد.

این درحالی است که دولت تدبیر و امید هیچ واکنشی به اعتراض‌های این مرجع تقلید شیعیان نداشته است و مردم هر روز شاهد بدتر شدن اوضاع معیشتی خود در سایه سوءتدبیر و سوءمدیریت دولتِ تدبیر و امید! می‌باشند.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com