کد خبر ۶۸۷۰۱ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۳
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور کشور در قم خبر داد؛

افزایش 18 درصدی آزمون‌های الکترونیک در دانشگاه پیام نور/ سامانه الکترونیکی معرفی استاد راه اندازی می شود

معاون آموزشی دانشگاه پیام نور کشور از راه اندازی سامانه الکترونیکی معرفی استاد راهنما و مشاور به دانشجویان خبر داد.

افزایش 18 درصدی آزمون‌های الکترونیک در دانشگاه پیام نور/ سامانه الکترونیکی معرفی استاد راه اندازی می شودبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ،محسنی، معاون آموزشی دانشگاه پیام نور کشور در گردهمایی سالانه اساتید گروه معارف دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور در قم گفت:با توجه به وسعت و پراکندگی مراکز این دانشگاه این سامانه برای تسهیل دسترسی دانشجویان به اساتید راه اندازی و از سال آینده در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه پیام نور کشور نیز از افزایش سهم آزمون‌های الکترونیک در این دانشگاه خبر داد و گفت: اکنون ۱۸ درصد از آزمون‌های دانشگاه به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

زمانی با بیان اینکه مبنای این دانشگاه برگزاری آزمون به صورت الکترونیکی است افزود: در هر سال بیش از ۳ میلیون آزمون نفر در این دانشگاه برگزار می‌شود و امسال بیش از ۸ درصد به آزمون‌های الکتروینکی این دانشگاه افزوده شده است.

حجت الاسلام فقیهی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور نیز در این همایش گروه معارف را دارای ظرفیتی بی نظیر دانست و افزود: اساتید این گروه همزمان با تقویت بعد آموزشی، موظف به تقویت بعد فرهنگی و اعتقادی جوانان هستند.

حجت الاسلام مقدم مسئول نهاد مقام معظم رهبری دانشگاه پیام نور قم نیز با اشاره به حضور بیش از ۱۰۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه در این گردهمایی افزود: در هفته‌ی آینده نیز گردهمایی مسئولان نهاد مقام معظم رهبری با هدف تقویت بعد علمی آموزشی در قم برگزار می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com