کد خبر ۶۸۹۳۳ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴
موسوی‌نژاد در واکنش به دیدار امروز مردم قم با رهبری:

آزادی بیان در محضر رهبر انقلاب ظهور یافته/ از مهمانان حسینیه امام خمینی(ره) انتظار رعایت ادب داریم

سیدعلی موسوی نژاد، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به صحبت کردن یکی از حاضران در حسینیه امام خمینی (ره) در دیدار با رهبر معظم انقلاب و در حضور ایشان صورت گرفت، گفت: در بسیاری از جلسات سخنرانی رهبر انقلاب، به ویژه در سال‌های اخیر، می‌بینیم افراد متعدد از اقشار مختلف، سخن رهبری را قطع کرده و به بیان نکات و انتقاداتی می‌پردازند. موسوی نژاد ادامه داد: درباره این شیوه از بیان و اظهارنظر در محضررهبری چند نکته است که باید مدنظرقرار گی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)؛ سیدعلی موسوی نژاد، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به صحبت کردن یکی از حاضران در حسینیه امام خمینی (ره) در دیدار با رهبر معظم انقلاب و در حضور ایشان صورت گرفت، گفت: در بسیاری از جلسات سخنرانی رهبر انقلاب، به ویژه در سال‌های اخیر، می‌بینیم افراد متعدد از اقشار مختلف، سخن رهبری را قطع کرده و به بیان نکات و انتقاداتی می‌پردازند.

موسوی نژاد ادامه داد: درباره این شیوه از بیان و اظهارنظر در محضررهبری چند نکته است که باید مدنظرقرار گیرد و اول آنکه پس از ۴۰ سال از انقلابی که داعیه مبارزه با استکبار و ظلم ستیزی دارد، اکنون مشاهده می‌کنیم که اقشار مختلف جامعه، در حین سخنرانی شخص اول نظام، صحبت می‌کنند و این جسارت و آزادی را برای خود می‌بینند که بدون هیچ ترس و واهمه ای، حتی گاهی بدون رعایت ادب و نزاکت اجتماعی، نکاتی را مطرح کنند.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قم بیان کرد: این امر نشان می‌دهد که این آزادی برای اقشار مختلف جامعه وجود دارد که اینطور راحت اظهارنظر کنند.

وی بیان کرد: این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم، اما ما دانشجویان و جوانان انقلابی که خود را سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌دانیم، در برابر این نحوه بیان مطالب در محضر رهبر انقلاب، گلایه‌ای هم داریم؛ اینکه در مقابل کسی که از مقتدا، ولی امر و پدر معنوی همه جوانان و پرچم دار نهضتی هستند که به زودی به دست صاحب اصلی آن خواهد رسید، انتظار ما این است که رعایت ادب شود.

موسوی نژاد گفت: این انتظاری حداقلی است که در شرایطی که رهبر انقلاب پدرانه و بزرگوارانه، به این افراد اجازه صحبت می‌دهند، این افراد ادب را هم رعایت کنند.

وی با بیان اینکه رهبر انقلاب همیشه برای این سخنان انتقادگونه گوش شنوا بوده اند، گفت: ما دانشجویان و جوانان انقلابی اعلام می‌کنیم که ما گوش به فرمان رهبر انقلاب هستیم و نگاهمان به سخنان ایشان است و از اینکه ادب در محضر ایشان رعایت نشود، گلایه‌مند هستیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com