کد خبر ۶۸۹۸۵ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۵
آل‌هاشم:

فضای مجازی ابزاری برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است/ رسانه‌ها امید را در جامعه ترویج دهند

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم امشب در اختتامیه دومین جشنواره ابوذر در پردیس قدس تبریز اظهار کرد: از همه اصحاب رسانه می‌خواهم تا با تلاش خود امید را در بین آحاد مردم ایجاد کنند و کاری کنند مردم برای آینده خود امیدوار باشند.

وی با تأکید به اینکه رسانه‌ها نقش بسیار ارزشمندی در ایجاد نشاط در جامعه دارند، تصریح کرد: فضای مجازی از جمله این ظرفیت‌ها است به طوریکه باید در این فضا دقت‌های لازم را کرد و با هدف مقابله فرهنگی با شبهات فکری با دشمن مبارزه کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان فضای مجازی را ابزاری برای مقابله با جنگ نرم دشمنان دانست و گفت: فضای مجازی می‌تواند نقش بسیار مهمی ایفا کند به طوریکه خارج شدن از تلگرام زمینه را برای خالی شدن نیرو‌های انقلاب فراهم کرده بود.

وی توضیح داد: ما از فضا خارج شدیم، ولی دشمن به مراتب ورود بیشتری به ان زمینه داشت درحالیکه در فضای مجازی می‌توان شبهاتی که در رابطه با اسلام می‌شود را به خوبی و قاطعیت پاسخ داد.

امام جمعه تبریز به فرامین رهبر معظم انقلاب در مراسم سالگرد قیام مردم قم اشاره کرد و گفت: ایشان در این دیدار فرمودند که از طریق فضای مجازی می‌توان در مقابل دشمن، فعالیت‌های بسیار مهمی را انجام داد.

وی با تاکید به اینکه اهل قلم به جای تخریب، مطالبه‌گری کنند، افزود: اصحاب رسانه باید سووالات خود را با متانت و احترام پرسیده و مطالبه‌گری کنند اجازه فراهم شدن زمینه برای سواستفاده دشمن را ندهند و فقط امید و امیدواری در جامعه ایجاد کنند.

آل‌هاشم با بیان اینکه بصیرت مردم قم باعث شد تا مردم تبریز در چهلم قیام مردم قم یک حرکت طوفانی ایجاد کنند، تصریح کرد: چه بهتر که این ۴۰ روز باقیمانده تا ۲۹ بهمن را اختصاص به نشان دادن دستاورد‌های انقلاب کنیم.

وی متذکر شد: بهترین جشن برای دهه انقلاب همان تبیین دستاورد‌های انقلاب است.
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com