کد خبر ۶۸۹۹۵ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۱
در لیگ دسته اول والیبال ایران؛

شکست خانگی افق قم برابر ملوان نیروی دریایی

تیم والیبال افق قم در دیداری خانگی با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب ملوان نیروی دریایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،تیم والیبال افق با ترکیبی از بازیکنان بومی و با حمایت بخش خصوصی وارد لیگ دسته اول کشور شده است و حضور این تیم در لیگ دسته اول کمک بزرگی به رشد و توسعه والیبال قم در حوزه قهرمانی و عامل انگیزه بخش برای والیبالیست‌های جوان قمی است.

افق قم جایگزین تیم والیبال کریمه شده است که در سال‌های ۹۵ و ۹۶ نماینده استان قم در لیگ دسته اول کشور بود و با تیمی جوان و بومی وارد مسابقات شده بود.

هفته هشتم از مرحله گروهی رقابت‌های والیبال لیگ دسته اول مردان ایران شامگاه پنج‌شنبه برگزار شد و در یکی از بازی‌ها در قم، تیم والیبال افق قم در ست پنجم برابر میهمان خود ملوان تسلیم شد.

تیم‌های والیبال افق قم و ملوان نیروی دریایی در سالن شهدای بهزیستی قم برابر هم صف آرایی کردند که در این دیدار تیم افق قم در شرایطی که تا پایان ست سوم، ۲ بر یک از حریف خود پیش بود در نهایت ۳ بر ۲ مغلوب ملوان شد.

در این دیدار حساس که برای هر دو تیم در راه صعود از مرحله گروهی سرنوشت ساز بود، تیم افق قم در ست نخست ۲۱ بر ۲۵ نتیجه را به حریف خود واگذار کرد اما در ست دوم مقتدرانه عمل کرد و توانست ۲۵ بر ۱۱ ملوان را که عملکردی ضعیف در این ست داشت شکست دهد.

در ست سوم با وجود تلاش بی وقفه میهمان، باز هم افق قم پیروز میدان بود و در یک رقابت نزدیک ۲۵ بر ۲۳ پیروز شد اما ملوان با برد ۲۵ بر ۲۱ در ست چهارم کار را به تساوی کشاند تا تعیین تیم پیروز به ست پنجم و پایانی کشیده شود.

در این ست در حالی که تمرکز دو تیم تعیین کننده بود ملوان توانست ۱۵ بر ۱۱ افق را شکست دهد و با برتری ۳ بر ۲ صاحب ۲ امتیاز از این بازی شود و یک امتیاز نیز به تیم افق قم تعلق گرفت. با پیروزی ملوان در قم، اکنون این تیم شانس اول صعود به همراه شهدای رامسر به مرحله دوم است و کار صعود افق قم به اما و اگر کشیده شده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com