کد خبر ۶۹۰۱۰ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۹

ایلام| آمریکا در برابر استقامت ایران زانو زده است

امام جمعه ایلام با بیان اینکه آمریکا به هر جا ورود کرده با شکست مواجه شده است گفت: آمریکا در برابر استقامت ایران زانو زده است.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار ظهر امروز در نماز وحدت بخش و دشمن شکن جمعه این هفته ایلام به ضعف و زبونی آمریکا در مقابل اراده مردم ایران اشاره و اظهار داشت: آمریکا در برابر استقامت ایران زانو زده است.

امام جمعه ایلام گفـت: امروز بررسی وضعیت آمریکا در جهان که روزی خود را قدرت هژمونی دنیا می‌دانست و دم از نظم نوین جهانی می‌زد، نشان می‌دهد که به هر جا ورود کرده است با شکست مواجه شده است.

وی حضور آمریکا در معادلات اقتصادی منطقه و جهان را حضوری شکست خورده دانست و اضافه کرد: امروز حضور ایران در معادلات سیاسی منطقه افزون بر حضور آمریکا و موثر و تاثیر دار بوده است.کرمان | وعده‌های توخالی غرب در زمینه برجام عملیاتی نمی‌شود   امام جمعه موقت بیرجند: دشمن تلاش دارد با ایجاد یاس مردم را از انقلاب نا امید کند   امام جمعه بجنورد: دشمنان از نفوذ ایدئولوژی و تفکر انقلاب اسلامی هراس دارند

وی حضور موثر و تاثیرگذار در منطقه توسط جمهوری اسلامی ایران را توکل به خدا، اراده مردم ایران و رهبری، رهبرفرزانه انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حضور و پشتیبانی مردم و بصیرت رهبر معظم انقلاب اسلامی در هدایت کشتی انقلاب اسلامی موجب عزت و سربلندی و اقتدار شده است و امیدی در دل مظلومان جهان به وجود آورده است و باعث به زانو در آوردن آمریکا شده است.

وی قدرت پوشالی آمریکا در جهان را قدرتی رو به زوال دانست و بیان کرد: قدرتی که متکی به الله و پشتیبانی مردم و رهبری، رهبر فرزانه‌ای چون مقام معظم رهبری باشد ماندنی است و این در تاریخ اثبات می‌شود که انقلاب اسلامی آمریکار ا به زبونی کشانده است.

خطیب جمعه ایلام با توجه به شرایط کنونی کشور و در آستانه چله انقلاب به مسئولان استانی توصیه کرد: از بیان سخنان تفرقه اندازانه برحذر باشند و از سیاه‌نمایی و وحدت شکنی پرهیز کنند.

امام جمعه ایلام به 19 دی روز قیام مردم قم اشاره و ضمن گرامیداشت این روز سالروز قیام مردم قم در 19 دی را آغاز شکست رژیم پهلوی دانست و افزود: قم همواره مرکز مبارزه با ستم و زور و جور پهلوی بوده و امروز نیز مرکز ثقل دیانت و فقاهت جهان تشیع است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ضمن تبریک روز پرستار گریزی به سالروز فتح میمک و عملیات ضربت ذالفقار زد و گفت: عملیات آزادسازی میمک نخستین تجربه عملیات موفق دفاع مقدس و آغاز کننده سایر عملیات‌ها بوده است.

وی عملیات ضربت ذوالفقار را تلفیق وحدت مردم و نیروهای مسلح برای انجام بازپس‌گیری خاک کشور از دست متجاوزان دانست و تصریح کرد: عشایر استان با فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی افتخاری بر افتخارات کشور افزودند و بار دیگر اثبات کردند که عشایر حافظ و نگهبان کشور هستند.

خطیب جمعه ایلام در پایان یاد و خاطره پاسدار مدافع حرم  امن اهل بیت (ع) و فرمانده دوران دفاع مقدس و جانشین سابق سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام را گرامی داشت.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com