کد خبر ۶۹۰۱۲ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی قم عنوان کرد؛

تلاش دشمنان برای نفوذ در حوزه علمیه قم/قم نقش بی بدیلی در صدور پیام انقلاب به سراسر جهان دارد

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به تلاش دشمنان برای نفوذ در حوزه علمیه قم،ایستادگی در برابر این توطئه را وظیفه ای خطیر دانست.

تلاش دشمنان برای نفوذ در حوزه علمیه قم/قم نقش بی بدیلی در صدور پیام انقلاب به سراسر جهان داردبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت الاسلام رضا عزت زمانی،مدیرکل تبلیغات اسلامی قم در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه شهر مقدس قم  با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ در حوزه علمیه قمگفت: ایستادگی در برابر این توطئه را وظیفه ای خطیر و حساس است، باید حواسمان باشد تا برخی مظاهر فساد و بی بندوباری در شهر مقدس قم بروز و ظهور نداشته باشد و با این فتنه انگیزی دشمنان با جدیت مقابله کنیم.

وی با اشاره به جایگاه ویژه علمی، سیاسی و معنوی قم افزود: همه کسانی که به اهمیت و جایگاه این خطه مقدس آگاه هستند، باید به زنگ خطری که مقام معظم رهبری در رابطه با توطئه دشمنان در شهر مقدس قم به صدا درآوردند، توجه جدی داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی قم با اشاره به دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی، توجه و عنایت ویژه به سخنان گوهربار ایشان را مورد تأکید قرار داد و گفت: مردم و مسئولان به ویژه طلاب و روحانیون باید همواره منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهند.


حجت الاسلام عزت زمانی برخی روایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در رابطه با قم را مورد توجه قرار داد و گفت: هرکدام از لقب ها و صفت هایی که ائمه اطهار(ع) نسبت به مردم این خطه به کار برده اند، برای هر شهر و منطقه ای بود، باعث افتخار و آبروی آنها بود.


وی با بیان اینکه در طول تاریخ همواره مبدأ مقابله و مبارزه با مستکبران و مستبدان بوده است، اظهار کرد: این شهر مقدس همواره محور علم و فقاهت و مجاهدت بوده و با هرگونه ظلم و انحراف، مقابله و مبارزه کرده است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی قم حضور حضرت فاطمه معصومه(س) در شهر مقدس قم را عزت و افتخاری ابدی برای مردم مؤمن این دیار دانست و گفت: قم خاستگاه انقلاب اسلامی است و امروز هم نقش بی بدیلی در صدور اسلام ناب محمدی(ص) و پیام انقلاب به سراسر جهان دارد.


وی با بیان اینکه اگر لحظه ای از حرکت مجاهدانه انقلاب اسلامی غفلت کنیم، معلوم نیست که این نعمت بزرگ الهی برای ما باقی بماند، اظهار داشت: دشمنان زخم خورده انقلاب اسلامی، امروز تمام سرمایه های مادی و فکری خود را برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جمع کرده اند.


مدیرکل تبلیغات اسلامی قم در پایان با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشورمان، تلاش دشمنان برای ایجاد تفرقه در جامعه را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز طلاب و روحانیون باید با تشکیل جبهه فرهنگی در برابر هجمه فکری و عقیدتی دشمنان، آموزه های اسلام ناب را برای همه جهانیان تبیین کنند.


برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com