کد خبر ۶۹۰۲۴ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۰
بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

سایت خبرقم، برترین وب سایت خبری استانی در کشور شد

نتایج نهایی دور سوم رتبه بندی پایگاه‌های خبری پس از بررسی مستندات مدیران مسئول و ارزیابی مجدد توسط کمیته رتبه‌بندی از بین 200 پایگاه خبری اعلام شد که در این دوره پایگاه اطلاع رسانی خبر قم موفق به کسب رتبه نخست سایت های خبری استانی در سطح کشور شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)؛ بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نتایج نهایی دور سوم رتبه بندی پایگاه‌های خبری پس از بررسی مستندات مدیران مسئول و ارزیابی مجدد توسط کمیته رتبه‌بندی از بین  200 پایگاه خبری اعلام شد که در این دوره پایگاه اطلاع رسانی خبر قم موفق به کسب رتبه نخست سایت های خبری استانی در سطح کشور شد.

در سومین دوره رتبه بندی پایگاههای خبری، این پایگاهها بر اساس شاخص های متعدد کمّی و کیفی مورد ارزیابی قرار گرفته اند که از جمله مهمترین این شاخص ها، «ضریب نفوذ مطالب و اخبار در رسانه های دیگر»، «رویکردهای تعاملی با مخاطبان» و «مزیت نسبی» است که پایگاه اطلاع رسانی خبرقم با در این شاخص ها توانست حداکثر امتیازهای درنظرگرفته شده را دریافت نماید.

سایت خبرقم (قم‌نا) که از بهمن ماه سال 1392 به اطلاع رسانی اخبار استان قم پرداخته است در پنجمین سال فعالیت خود با ورود به عرصه گزارش های ویدئویی، تعامل با مخاطبین از طریق پیگیری مطالبات مردمی و همچنین مزیت های رسانه ای همچون ضریب نفوذ بالای تولیدات خبر قم در رسانه های سراسری و رعایت اصول خبرنگاری و اخلاق حرفه ای در حال خدمت رسانی به شهروندان گرانقدر قم می باشد.



در رتبه بندی پایگاه های خبری استانی بعد از سایت خبر قم، سایت های دیارمیرزا، ذاکر خبر، ویترین و نخست نیوز به ترتیب، رتبه های دوم تا پنجم را به دست آوردند.

پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، کسب این افتخار را به کلیه مخاطبین محترم و همراهان این تارنمای خبری تبریک می گوید و بدون تردید تداوم این حضور مؤثر در عرصه اطلاع‌رسانی کشور، بدون همراهی مخاطبان محترم و نقدها و دیدگاه‌های سازنده‌شان قابل تحقق نبوده و نخواهد بود.

 

لینک نتایج سومین دوره رتبه بندی پایگاه های خبری استانی

 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com