کد خبر ۶۹۱۳۹ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۶
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم:

ساماندهی خودروهای ضایعاتی به نفع افراد نیازمند این صنف است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم ساماندهی خودروهای ضایعاتی را به نفع افراد نیازمند این صنف دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)؛ سیدعبدالله میر ابراهیمی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه فعالیت افراد ضایعاتی در شهر باید به صورت رسمی باشد، اظهار کرد: اگر از باب نیاز قرار است کسی نسبت به جمع‌آوری پسماند خشک در شهر اقدام کند باید در مجموعه‌های دارای مجوز از سازمان کار کنند و از ساز و کار سازمان در قالب شرکت‌های مجری تفکیک از مبدا وارد شوند.

وی اذعان کرد: افرادی که نگرانی اجتماعی ما در مورد آنها کم باشد باید در طرح ساماندهی سازمان شرکت کرده و لباس و خودرو مشخصی داشته باشند تا رفتارهای ناهنجار در حین جمع آوری حذف شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به شرایط ساماندهی افرادی که نسبت به جمع‌آوری ضایعات اقدام می‌کنند، گفت: افرادی که امکان آموزش و فعالیت داشته باشند در این طرح قرار می‌گیرد و در حال حاضر فعالیت‌های آموشی بر روی بخشی از این افراد در حال انجام است کما اینکه پیش از این نیز برخی از این افراد در قالب شرکت‌های دارای مجوز ساماندهی شده‌اند.
میرابراهیمی تصریح کرد: اکثر این افراد می‌توانند مشارکت با پیمانکاران باشند اما مشکل اصلی در این زمینه گاراژهایی هستند که به صورت غیرمجاز کار می‌کنند و این تجمعات اخیر نیز از سوی اجیر شدگان این افراد است که سود زیادی به دست می‌آورند.
وی شرایط پیش‌بینی‌شده در قالب طرح ساماندهی افراد ضایعاتی را به نفع افراد نیازمند دانست و افزود: گاراژهای جمع‌آوری ضایعات بنگاه غیرمجاز اقتصادی هستند که افراد را تحریک می‌کنند تا برای اعتراض تجمع داشته باشند که خوشبختانه صحبت‌هایی شده تا دستگاه نظارتی و انتظامی با آنها برخورد لازم را انجام دهد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com