کد خبر ۶۹۱۵۳ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۰

هشدار آیت‌الله ‌فاضل‌لنکرانی نسبت به فعالیت‌های کور برخی جریان‌های فرقه‌گرا در قم

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) گفت: نیروهای امنیتی استان باید در برابر تحرکات و فعالیت‌های کور برخی جریان‌های فرقه‌گرا هوشیار بوده و مانع از راه‌اندازی پایگاهی برای آن‌ها در شهر مقدس قم شوند.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی عصر امروز در دیدار استاندار قم که در دفتر ایشان برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان باید بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم همت ویژه‌ای به خرج دهند.

وی افزود: جایگاه شهر قم باید در مسائل عمرانی، صنعتی و زیرساختی تأمین شود، مسئولان شایسته است برای حفظ و شأن جایگاه قم در بعد اجتماعی در راستای احداث و راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولیدی اشتغال‌زا و رفع معضل بیکاری گام بردارند.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) تأکید کرد: متأسفانه نگاه بسیاری از مسئولان به قم صرف یک شهر مذهبی و معنوی بوده و به همین دلیل نیز بودجه‌های عمرانی این شهر از سایر استان‌های دیگر کمتر است، کاهش بودجه‌های عمرانی شهر قم مسئله سنجیده‌ای نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه اهمیت مسئله فرهنگ را مورد توجه قرار داد و عنوان کرد: مسائل فرهنگی به دلیل تأثیر عمیقی که بر جامعه می‌گذارد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، نیروهای امنیتی استان باید در برابر تحرکات و فعالیت‌های کور برخی جریان‌های فرقه‌گرا هوشیار بوده و مانع از راه‌اندازی پایگاهی برای آن‌ها در شهر مقدس قم شوند.

امام جمعه موقت خرم‌آباد: دشمن با کشف حجاب فروپاشی خانواده‌های ایرانی را دنبال می‌کندآیت‌الله نوری همدانی: دشمن بر کم‌رنگ شدن حجاب در جامعه اهتمام جدی داردامام جمعه موقت خرم‌آباد: دشمن با کشف حجاب فروپاشی خانواده‌های ایرانی را دنبال می‌کند

آیت‌الله فاضل لنکرانی تأکید کرد: چهره معنوی قم باید حفظ شود، متأسفانه برخی افراد به بهانه‌های مختلف وارد قم شده و اقدام به فساد می‌کنند، مسئولان در برابر حفظ چهره معنوی و مذهبی شهر مقدس قم هوشیار باشند.

وی با تأکید بر تلاش دشمن بر کم‌رنگ کردن حجاب در شهر مقدس قم عنوان کرد: حجاب پروژه مهمی بوده که دشمن برای کم‌رنگ کردن آن به‌ویژه در شهر مقدس قم برنامه‌ریزی کرده است، مشاهده برخی پوشش‌های زننده در گوشه و کنار شهر نشان از برنامه‌ریزی و فعالیت دشمن در قبح زدایی از فرهنگ عفاف و حجاب است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) اضافه کرد: مسئولان در برابر جولان دشمن و عناصر نفوذی در قبح زدایی از حجاب و ترویج فحشا هوشیار باشند، متأسفانه برخی اخباری که در زمینه حجاب به گوش می‌رسد نگران‌کننده است، وضعیت ظاهری شهر قم باید متفاوت‌تر از شهرهای دیگر باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قم با داشتن مراکز مذهبی بزرگ و مهم، حوزه‌های علمیه و مراجع تقلید از ظرفیت‌های بزرگی برخوردار بوده که شایسته است مسئولان از بسترهای موجود در راستای توسعه و پیشرفت قم استفاده کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com