کد خبر ۶۹۱۵۴ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۳

دشمن به دنبال تغییر چهره معنوی و مذهبی شهر مقدس قم است

استاندار قم اقدامات دشمن در تغییر چهره معنوی شهر قم را مورد توجه قرار داد و گفت: دشمن به دنبال تغییر چهره معنوی شهر قم است، باید برنامه ویژه‌ای در برابر اقدامات و اهداف دشمنان انجام داد.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست عصر امروز در دیدار با آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی که در دفتر ایشان برگزار شد، اظهار داشت: برای توسعه قم باید از ظرفیت‌های بزرگ موجود در این شهر به نحو درستی استفاده شود.

وی جایگاه شهر مقدس قم در انقلاب را مورد توجه قرار داد و افزود: شهر مقدس قم در مسئله شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی اثر ویژه‌ای داشته و تلاش مسئولان قم نیز بر این بوده که این شهر را به جایگاه واقعی خود برساند.

استاندار قم تأکید کرد: مردم ولی‌نعمت تمام مسئولان هستند، انتظاری که امروز از مسئولان دارند که به مطالبه‌های مهم شهروندان به‌ویژه در مسائل اقتصادی و معیشتی بیش از گذشته توجه شود.

سرمست با اشاره به برخی از مهم‌ترین ظرفیت‌های شهر مقدس قم عنوان کرد: وجود مراکز دینی مهم، حوزه‌های علمیه، مراجع معظم تقلید و علما از مهم‌ترین ظرفیت‌های شهر مقدس قم است، باید از تمام ظرفیت‌های موجود در قم برای توسعه و پیشرفت این شهر استفاده شود.

هشدار آیت‌الله ‌فاضل‌لنکرانی نسبت به فعالیت‌های کور برخی جریان‌های فرقه‌گرا در قمفاصله بین کلنگ تا قیچی طرح‌های عمرانی قم کوتاه شودقم|مدیران وعده‌ غیر قابل تحقق به مردم ندهند/ تزریق عادلانه منابع در بین تمام استان‌ها

وی با اشاره به برنامه‌ریزی و فعالیت دشمنان در تغییر باورهای فرهنگی و اخلاقی مردم اضافه کرد: دشمن در مسئله فرهنگ فعال بوده و برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال می‌کند، در شرایطی که دشمن برنامه و اهداف بلندی در زمینه تغییر باورهای فرهنگی و دینی مردم دارد باید برنامه‌ریزی و سطح هوشیاری مسئولان و مردم بیشتر شود.

استاندار قم ادامه داد: در مباحث فرهنگی انتظار می‌رود که تمام مراکز و نهادهای اثرگذار و صاحب حرف وارد میدان شده و برای بهبود وضعیت فرهنگی شهر مقدس قم طرح و برنامه ارائه دهند، با همکاری و تعامل تمام دستگاه‌ها می‌توان وضعیت فرهنگی شهر را بهتر از گذشته سامان داد.

سرمست اقدامات دشمنان برای تغییر چهره معنوی شهر قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: دشمن به دنبال تغییر چهره معنوی شهر قم است بنابراین باید برنامه ویژه‌ای در برابر اقدامات و اهداف دشمنان انجام داد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com