کد خبر ۶۹۱۵۵ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۸

آیت‌الله وحید خراسانی خطاب به استاندار قم:همه شهر را در ایام فاطمیه سیاه‌پوش کنید

مرجع تقلید شیعیان گفت: شهر قم مرکز تشیع و حریم آل محمد (علیهم‌السلام) است، باید شکرگزار این توفیق باشید، مشروط به اینکه ان شاء الله فاطمیه را احیا و همه‌ شهر را سیاه‌پوش کنید.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله وحید خراسانی امروز در دیدار بهرام سرمست استاندار جدید قم اظهار داشت: توفیق بزرگی نصیب شما شده و آن استانداری قم است.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: شهر قم مرکز تشیع و حریم آل محمد (علیهم‌السلام) است، باید شکرگزار این توفیق باشید، مشروط به اینکه ان شاء الله فاطمیه را احیا و همه‌ شهر را سیاه‌پوش کنید.

روایت عضو خبرگان از دیدار امام‌ خامنه‌ای با آیت‌الله وحید خراسانیتکریم آیت‌الله وحید خراسانی توسط علامه مصباح + تصویرآیت‌الله وحید خراسانی: اگر به مملکت اهل سنت تعدی بشود، وظیفه همه شیعیان دفاع است

استاد برجسته حوزه علمیه خاطرنشان کرد: ایّام فاطمیّه هیئات را تشویق کرده تا بیرون بیایند و اجرتان حساب نداشته و ان شاء الله موفق خواهید شد، همچنین هرروز قرآن را خوانده و به امام زمان (علیه‌السلام) هدیه کنید و هر شب سوره یاسین را بخوانید و به حضرت زهرا (سلام‌الله علیها) هدیه کنید که سعادت در دنیا و آخرت تضمین است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com