کد خبر ۶۹۱۷۰ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۳
در بیانیه ائمه جمعه قم آمده است؛

قم؛مادر انقلاب/تلاش دشمن برای نفوذ فرهنگی در حوزه‌ها و شهر قم

قم؛مادر انقلاب/تلاش دشمن برای نفوذ فرهنگی در حوزه‌ها و شهر قمائمه جمعه قم در بیانیه‌ای ضمن حمایت قاطع از بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم،نسبت به تلاش دشمن برای نفوذ فرهنگی در این شهر هشدار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،در بیانیه ائمه جمعه  قم آمده است: نوزدهم دی ماه سال ۱۳۹۷ روز پر برکت و حاوی هشداری مهم برای مردم انقلابی قم از لسان رهبر معظم انقلاب در زمینه تلاش دشمن برای تغییر فضای انقلابی قم بود.

در این بیانیه تصریح شده است: تردیدی نیست که قم به عنوان پایگاه فرهنگ شیعی و محل استقرار مهمترین مراکز فرهنگی مذهبی به محوریت حوزه های علمیه و مراجع عظام تقلید، نقش مهمی در هدایتگری، ساماندهی و یاری انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته و به حق توسط ولی امر مسلمین شهر،مرکز و مادر انقلاب نامیده شد.


در این بیانیه اضافه شده است: کید، مکر و هجمه های متعدد معاندان به قم و تلاش برای تغییر در فضای انقلابی قم و تلاش آنان برای کم رنگ کردن روحیه انقلابی، دینی و نقش محوری حوزه های علمیه قم به خوبی در کلام رهبر فهیم انقلاب نقش بست تا آنجا که در ابتدای بیانات خود، به مسئله بسیار مهم تلاش دشمن برای «نفوذ فرهنگی» در حوزه‌ها و شهر قم اشاره کردند.


در این بیانیه اضافه شده است: ۱۹ دی ماه سال ۹۷ نقطه عطفی در تاریخ قم و اعلام بیدارباش برای آگاه ساختن و صدور هشداری مهمّ جهت جلوگیری از هجمه فرهنگی و درمان آسیب‏ ها و آفت‏ های دینی،فرهنگی،سیاسی و اجتماعی شهر مقدس قم بود.


در این بیانیه اضافه شده است: ائمه جمعه قم در آستانه گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضمن لبیک به فرامین رهبر معظم انقلاب، در این برهه حساس و در راستای رفع نگرانی های یاد شده، در کنار لزوم توجه وتقویت هر چه بیشتر نهادهای فرهنگی، آموزشی و اجتماعی قم و نماز جمعه به عنوان قلب فرهنگی شهر و قرارگاه بزرگ فرهنگی و کنگره عظیم هفتگی، بر همت و هشیاری و هم افزایی همه دستگاه ها و خصوصا نهادهای فرهنگی جهت خدمت رسانی بیشتر به مردم وحفظ مرکزیت دینی وانقلابی قم تاکید می نمایند.


برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com