کد خبر ۶۹۱۷۳ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۷
امام جمعه تهران در قم عنوان کرد؛

بارها دستور فیلترینگ برخی شبکه‌ها داده شده/خدا نیامرزد افرادی را که بی ناموسی را در جامعه علنی می‌کنند

حجت الاسلام والمسلمین صدیقی گفت:بارها دستور فیلترینگ برخی شبکه‌ها داده شده،اما هنوز با این دستورات مقابله می‌شود.

بارها دستور فیلترینگ برخی شبکه‌ها داده شده/خدا نیامرزد افرادی را که بی ناموسی را در جامعه علنی می‌کنندبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت الاسلام و المسلمین صدیقی،امام جمعه تهران در جمع اعضای شورای هیئات مذهبی قم در مسجد طفلان مسلم منطقه نیروگاه قم گفت:امروز هم قدرت‌های غربی و امریکا در مقابل ما صف ارایی کرده اند، اما خدا بما عنایت داشته است.

آقای صدیقی (اف‌ای تی اف) را مانند برجام نوعی فتنه برشمرد و تصریح کرد: اف‌ای تی اف مسئولیت آمریکا در ایران است که می‌خواهند عزت ما را لگد مال و ما را ذلیل کنند.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی به شرایط جنگ اقتصادی فعلی و مسائل فرهنگی اشاره کرد و گفت: انسان نوعی (تعمد) احساس می‌کند که افرادی با ماموریت برای بیگانه می‌خواهند ما را در بیگانگان هضم کنند.

آقای صدیقی برای اثبات گفته خود بازار ارز را مورد توجه قرار داد و افزود: تصادفی نیست که بازار ارز آن گونه بشود و حالا هم که ارز کاهش یافته ارزانی به وجود نمی‌آید.

وی تصریح کرد:خدا نیامرزد افرادی را که بی ناموسی را در جامعه علنی می‌کنند و اصرار دارند شبکه‌های اجتماعی داخلی تقویت نشود.

حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی افزود: به همین دلیل است که تاکنون دستور فیلترینگ برخی شبکه‌ها ۹۰ باره داده شده، اما هنوز با این دستورات مقابله می‌شود.

امام جمعه تهران خاطرنشان کرد: پشیمان‌های انقلاب از اول دنبال دنیا و جهنم بودند نه فاطمه (س)، و مدعیانی که به موقعیتی رسیدند به راه شهدا و عظمت دین اعتقادی ندارند.

وی تاکید کرد با بهره گیری از آموزه‌های فاطمی می‌توان از مشکلات موجود کشور عبور کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی آموزه‌های فاطمی و رسالت حضرت زهرا (س) را همان رسالت پیامبر و علی دانست و گفت: بر اساس این آموزه‌ها و الگو‌های فاطمی اگر امروز از دولت انتقاد کنیم، اما خودمون ایثار و فداکاری نسبت به یکدیگر نداشته باشیم کار به جایی نخواهد رسید.

وی حضرت زهرا (س) را الگوی کامل یک فرد موحد برشمرد و افزود: در جنگ اقتصادی فعلی باید معجزه‌ای صورت گیرد که این هم کار قم است که در کنار حرم حضرت معصومه و جمکران قرار دارد و باید با ریختن اشک نافذ حل این مشکلات را از ائمه معصومین بخواهد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com