کد خبر ۶۹۱۹۶ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۷

آیت‌الله نوری‌همدانی: حوزه علمیه مخالف الحاق ایران به لایحه FATF است

مرجع تقلید شیعیان گفت: مراجع تقلید و حوزه علمیه قم با الحاق ایران به لایحه FATF مخالف هستند، این لایحه نیز به سرنوشت ابتر برجام مبتلا می‌شود.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ادامه استمرار حرکت مصلحان الهی در مسیر هدایت مردم است.

وی با اشاره به اهمیت مسئله فرهنگ افزود: مهم‌ترین بعد زندگی، بعد فرهنگ است، پیامبران الهی در مرتبه نخست به سراغ فرهنگ مردم رفته و برای اصلاح و هدایت آن‌ها ابتدا فرهنگ و عقاید آن‌ها را اصلاح و درست می‌کردند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: تلاش مسئولان باید بر این معطوف شود که ویژگی‌ها و مختصات صدر اسلام را در دامن انقلاب اسلامی احیا کنند. ریشه و مبدع بسیاری از علومی که امروز در سطح مراکز علمی معتبر دنیا تدریس می‌شود توسط دانشمندان اسلامی در قرون طلایی اسلام مطرح‌شده است.

استاد برجسته حوزه علمیه با مورد خطاب قرار دادن شورای عالی انقلاب فرهنگی تأکید کرد: وظیفه اصلی انقلاب اسلامی و شورای عالی انقلاب فرهنگی این بوده که تمدن صدر اسلام را با تمام ابعاد وجودی خود بار دیگر احیا کرده و اثرات مهم آن را نیز به جهانیان معرفی کنند.

آیت‌الله نوری همدانی: FATF توطئه "غربی، عبری، عربی" استآیت‌الله نوری همدانی: دو مغازه مجاور هم قیمت‌های یکسانی در فروش کالاها ندارندآیت‌الله نوری همدانی: پیوستن به FATF برای کشور مفید نیست

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر مسئله اسلامی سازی فضای دانشگاهی کشور اضافه کرد: فضای دانشگاه‌های کشور باید انقلابی شود. مراجع تقلید و حوزه علمیه قم با الحاق ایران به لایحه FATF  مخالف بوده و به سرنوشت ابتر برجام مبتلا می شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com