کد خبر ۶۹۲۳۹ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۸

زن جوان با همدستی مرد غریبه شوهرش را کشت

شب جنایت، من و شوهرم به بهانه پیدا کردن چند وسیله زیرخاکی، سوار بر خودروی فرزاد شده
- اخبار اجتماعی -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ آخرین روز از آذر امسال مردی با حضور در کلانتری 130 نازی‌آباد اعلام کرد پدر پنجاه و چهار ساله‌اش به نام سعید مفقوده شده و خبری از وی ندارد.

شاکی در اظهاراتش به مأموران گفت: پدرم پس از جدایی از همسر سابقش مجدداً ازدواج کرد و با همسر جدیدش سمیرا در منزلی زندگی می‌کرد، چند روز قبل با تلفن‌همراه پدرم تماس گرفتم که وی پاسخگو نبود به همین دلیل به منزلش رفتم اما همسر وی نیز از حضور پدرم اعلام بی‌اطلاعی کرد و گفت پدرم از خانه بیرون رفته و دیگر خبری از او ندارد.

با ثبت این شکایت و ارجاع پرونده به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ تیمی از مأموران با دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی برای یافتن سعید دست به کار شده و در نخستین گام از تحقیقات متوجه شدند که در دو مرحله 17 و 126 میلیون تومان از حساب سعید برداشت و به حساب همسر وی (سمیرا 32 ساله) واریز شده است.

مأموران در ادامه تحقیقات سراغ سمیرا رفتند که وی مدعی شد پیش از نیز سابقه داشته همسرش از خانه خارج شود و چند روز به منزل بازنگردد.

تجسس‌ها برای یافتن سعید ادامه داشت که مأموران در گام بعدی تحقیقات پی بردند سمیرا با مردی به نام  ارتباط دارد که در کار مشاوره املاک فعالیت دارد و این مرد مدتی پیش برای آنها (سعید و همسرش) خانه اجاره کرده بود همچنین مشخص شد یک روز پس از مفقود شدن سعید، این مرد (فرزاد) در خانه سمیرا حضور پیدا کرده است.

سمیرا در ادامه تحقیقات و در تاریخ 27 دی با دستور بازپرس پرونده بازداشت شد و چون چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت به کارآگاهان گفت: 6 ماه قبل به واسطه اجاره منزل، با فرزاد آشنا شدم و با وی ارتباط گرفتم، من به سعید سوءظن داشتم و به همین دلیل موضوع را با فرزاد درمیان گذاشتم و در همین رابطه ارتباط عاطفی بین ما شکل گرفت و قرار شد سعید را از میان راه برداشته و با یکدیگر ازدواج کنیم که به فرزاد گفتم سعید به اموال عتیقه و زیرخاکی علاقه دارد.

وی افزود: در شب جنایت، من و شوهرم به بهانه پیدا کردن چند وسیله زیرخاکی، سوار بر خودروی فرزاد شده و به جاده قم رفتیم، در نهایت در یک منطقه بیابانی فرزاد و سعید از خودرو پیاده شده و فرزاد با چاقو ضربه‌ای به گردن سعید زد و او را کشت.

با اظهارات سمیرا ، فرزاد نیز بازداشت شد و به قتل اعتراف کرد.

فرزاد نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: ساعت 23:00 مورخ 28 آذر 97 با خودروی سواری متعلق به یکی از دوستانم به دنبال سعید و همسرش رفتم، پس از آن به سمت اتوبان تهران ـ قم حرکت کردیم تا نهایتاً در یک منطقه بیابانی توقف کرده ، در حالیکه سمیرا  نیز پشت سر من و سعید از خودرو پیاده شده بود، مقداری حرکت کردیم، نهایتاً با چاقو چندین ضربه به گردن، سینه و شکم سعید زده و او را به قتل رساندم و پس از قتل به همره سمیرا به تهران بازگشتیم.

با اعتراف متهمان به قتل، کارآگاهان برای یافتن جسد مقتول به محل جنایت اعزام شده اما طی بررسی اولیه مشخص شد جسد توسط حیوانات درنده خورده شده و فقط کاپشن و شوار خونین سعید کشف شد.

فرزاد و سمیرا نیز با دستور بازپرس امور جنایی تهران بازداشت شده و برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره آگاهی قرار گرفتند.

بازداشت مأموران قلابی حین بازرسی مسافر مترو

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com