کد خبر ۶۹۲۴۰ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۲

الحاق 66 هکتار اراضی جدید به شهرک صنعتی شکوهیه قم آغاز شد

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از الحاق و توسعه 66 هکتاری شهرک صنعتی شکوهیه خبر داد.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، جواد علیمددی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید برای مسئله برداشت آب از چاه‌های شهرک‌های صنعتی تدبیر درستی اندیشیده شود.

وی با اشاره به طرح توسعه 66 هکتاری شهرک‌ صنعتی شکوهیه در رابطه با طرح‌های غیر کشاورزی ابراز کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی اقدامات اولیه را برای این مورد انجام داده و منتظر مجوز منابع طبیعی استان است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با تأکید بر مشکل حق النظاره آب چاه‌های صنعتی شهرک شکوهیه و نحوه محاسبه آن تصریح کرد: بیشترین حجم بر برداشت آب از چاه‌های استان در شهرک صنعتی شکوهیه اتفاق می‌افتد.

علیمددی ادامه داد: شکل و نحوه برداشت آب از چاه‌های شهرک‌های صنعتی استان به‌ویژه شهرک صنعتی شکوهیه باید باتدبیر و تصمیمات درست و منطقی سامان درستی بگیرد.

استقرار بی‌ضابطه صنایع شیمیایی در شهرک شکوهیه قم بحران‌آفرین استتخصیص بودجه 48 میلیارد تومانی برای حمل‌ونقل ریلی شهرک شکوهیه قمقم| پست برق 230 کیلوواتی شهرک شکوهیه قم وارد مرحله اجرا شد

وی مشکل حق النظاره آب چاه‌های صنعتی شهرک شکوهیه و نحوه محاسبه آن را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: با توجه به الحاق 66 هکتاری جدید به شهرک صنعتی شکوهیه باید تسهیلاتی ویژه در زمینه تأمین آب موردنیاز واحدهای صنعتی این شهرک ارائه شود.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری قم نیز با اشاره به طرح توسعه 66 هکتاری شهرک‌های صنعتی در رابطه با طرح‌های غیر کشاورزی تأکید کرد: سرمایه‌گذاری از شهر کاشان برای سرمایه‌گذاری در این اراضی اعلام آمادگی و سرریز سرمایه کرده که در صورت تعلل امکان دارد این فرصت سرمایه‌گذاری از استان خارج شود.

فرشاد خوشنویسان طرح توسعه 66 هکتاری شهرک‌های صنعتی در رابطه با طرح‌های غیر کشاورزی را مورد توجه قرار داد و گفت: متأسفانه بیش از 4 ماه بوده که این مصوبه روی زمین‌مانده و از یک فرصت مناسب سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی ممانعت به عمل‌آورده است.

وی تصریح کرد: در سامانه بهین یاب مسئله بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی تعریف‌شده و بانک‌ها نیز باید تعامل و همکاری لازم را داشته باشند، بهانه امروز بانک‌ها این بوده که دستورالعملی از تهران برای ارائه تسهیلات در این بخش به بانک‌های استان صادر نشده است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com