کد خبر ۶۹۲۴۳ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

مشکل تأمین برق شهرک صنعتی شکوهیه قم برطرف شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم گفت: با راه‌اندازی پست برق 230-63-20 کیلوواتی تا دو سال آینده مشکلی در تأمین برق شهرک صنعتی شکوهیه وجود نخواهد داشت.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، مهدی آهنین‌پنجه ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید با واحدهایی که در زمان پیک مصرف همکاری می‌کنند، تخفیف و تسهیلاتی قائل شد.

وی با اشاره به مشکل کسری 167 مگاوات برق شهرک شکوهیه و روند احداث پست برق 230-63-20 کیلووات شهرک صنعتی شکوهیه افزود: با راه‌اندازی این پست تا دو سال آینده مشکلی در تأمین برق این شهرک وجود نخواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم با تأکید بر مشکل کسری 167 مگاوات برق شهرک صنعتی شکوهیه و روند احداث پست برق 230-63-20 کیلووات شهرک صنعتی شکوهیه گفت: 8 هزار مگاوات کسری برق در سال آینده در سطح کشور وجود خواهد داشت که بیش از 5 هزار مگاوات آن از طریق احداث نیروگاه‌های پراکنده تأمین می‌شود.

آهنین‌پنجه ادامه داد: خوشبختانه در فصل آبی امسال روند بارندگی امیدوارکننده بود و پیش‌بینی می‌شود وضعیت برقی سال 98 تا حدودی امیدوارکننده‌تر از تابستان امسال باشد.

وی با اشاره ادامه کسری برق در سال 98 عنوان کرد: با توجه به کسری عمومی برق در سطح کشور احتمال خاموشی برق در سال آینده پابرجا خواهد بود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق قم ادامه داد: برای صرفه‌جویی در مصرف برق سال آینده 8 برنامه ویژه در حوزه صرفه‌جویی برای کاستن از حجم خاموشی‌ها در استان قم اجرا می‌شود که جنبه اثباتی در آن‌ها وجود نداشته و صرفاً برای امر صرفه‌جویی انجام می‌شود.

وصولی شرکت برق همدان به ‌105 میلیارد و 628 میلیون تومان رسید‌خاموشی برق 60 روستا در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شدچهارمحال و بختیاری| برق روستاهای شهرستان سامان قطع شد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز با اشاره به محاسبه میزان مصرف آب واحدهای تولیدی و اصلاح افزایش ظرفیت واحدهای گردشگری خاطرنشان کرد: واحدهای موجود در بخش گردشگری در 9 ماه از سال مصرف بالایی داشته و در 3 ماه دیگر مصرف قابل‌توجهی ندارند از همین رو زمینه‌های همکاری و تعامل در ماه‌های کم‌مصرف بسیار زیاد است.

حمید یزدانی با اشاره به عوامل مهم کندی پرداخت تسهیلات گردشگری در استان قم اضافه کرد: عدم اختیارت کافی در بانک‌های قم از مهم‌ترین مشکلات و معضلات بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات بخش گردشگری است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com