کد خبر ۶۹۲۴۹ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۴
معاون حمل و نقل وترافیک شهردار قم عنوان کرد؛

قم وضعیت خوبی در استفاده از حمل ونقل عمومی ندارد

ذاکریان گفت:آمارهایی که در حوزه مطالعات جامع حمل و نقل اخذ شده نشان می‌دهد که وضعیت خوبی از نظر استفاده از حمل و نقل عمومی در شهر نداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،عباس ذاکریان معاون حمل و نقل وترافیک شهردار قم با تاکید بر اینکه آمارهایی که در حوزه مطالعات جامع حمل و نقل اخذ شده نشان می‌دهد که وضعیت خوبی از نظر استفاده از حمل و نقل عمومی در شهر نداریم.

ذاکریان ترویج تاکسی‌های اینترنتی در شهر را نیز گامی در مسیر ترویج عدم استفاده از خودروهای حمل و نقل عمومی انبوه‌بر دانست و افزود: البته از نظر حمل و نقلی تاکسی نیز مد حمل و نقل خصوصی است و جنبه عمومی ندارد.

وی عنوان کرد: این آمارها افزایش استفاده از خودرو شخصی در قبال کاهش استفاده از حمل و نقل عمومی را نشان می‌دهد؛ ظرف چهار سال گذشته ریزش استفاده از حمل و نقل عمومی در شهر قم اتفاق افتاده که عمدتا این ریزش جذب موتورسیکلت و خودرو شخصی شده است.

وی بیان کرد: باید نشستی در شهر شکل گرفته و تمام ارکان حمل و نقل و محیط زیست استان جمع شده و همفکری و همدلی برای جلوگیری از خطرساز شدن آلودگی هوا صورت گیرد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com