کد خبر ۶۹۳۳۴ انتشار : ۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۶
نامه خانواده‌های شهدای مدافع حرم به اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام

چرا لابی‌های تحمیل‌کننده FATF به کشور معرفی نمی‌شوند؟

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خانواده‌های ۱۴ شهید مدافع حرم درباره لوایح مربوط به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) به رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نامه نوشتند. متن نامه این خانواده‌های شهدای مدافع حرم به این شرح است: بسم رب الشهدا و الصدیقین رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(ادام الله ظلّه): ممکن است برخی از مفاد معاهدات بین المللی خوب باشد اما هیچ ضرورتی ندارد با استناد به این مفاد، به کنوانسیون هایی بپردازیم که از عمق اهداف آنها آگاه نیستیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، خانواده‌های ۱۴ شهید مدافع حرم درباره لوایح مربوط به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) به رئیس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام نامه نوشتند.

متن نامه این خانواده‌های شهدای مدافع حرم به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای(ادام الله ظلّه):

ممکن است برخی از مفاد معاهدات بین المللی خوب باشد اما هیچ ضرورتی ندارد با استناد به این مفاد، به کنوانسیون هایی بپردازیم که از عمق اهداف آنها آگاه نیستیم یا می دانیم که مشکلاتی دارند (30 خرداد ۱۳۹۷)

ریاست و اعضای محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام

 سلام علیکم

وقتی فرزندان ما در مقابل دشمن تا دندان مسلح تجهیز شده، در دفاع از حرم بودند، کسی امید به پیروزیشان نداشت؛ اما چون متکی به فرمان قرآن و نایب امام زمان (عج) بودند و هیچ مصلحتی را بالاتر از فرمان رهبری نمی دانستند، در نهایت پیروز شدند.

 اعضای محترم، علی رغم بیانات صریح رهبری در مورد خطرناک بودن کنوانسیون های باصطلاح بین المللی و نظرات مراجع تقلید و علمای راستین و بیانیّه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در حرمت شرعی و مخالفت با آن، این لوایح در دستورکار مجمع قرارگرفته است. ما خانواده های شهدای مدافع حرم از آن اعضای محترم، مصرانه می‌خواهیم با توکل به خدای متعال، اوامر ولی امر مسلمین را سرلوحه کارتان قرار دهید.

سئوال اساسی ما این است؟

چرا دولت و مجلس تضمین نمی دهند که با پیوستن به این کنوانسیونها مشکلی برای کشور پیش نمی‌آید؟ چرا تضمین نمی‌­دهند که عمل به خواسته های FATF مشکلات اقتصادی کشور را حل خواهد کرد؟ اگر فردا هم گفتند، هدف ما از اول در پیوستن به کنوانسیونها حل مشکلات بانکی و اقتصادی نبوده است؛ پس چه جوابی در پیشگاه شهدا و امام شهدا خواهید داشت؟

سئوال دیگر ما این است؟

معلوم نیست چه لابی های سیاسی و از کجا در حال تلاش برای تحمیل این لوایح به کشور و نظام هستند؟ چرا آنان به مردم معرفی نمی‌شوند؟!! مگر قرار نبود FATF بدون سیاست زدگی، کشور­های حامی تروریسم را در لیست سیاه خود برای تجارت جهانی قرار دهد؟!! شما اعضای محترم، کنوانسیونی را در یکی از مهم ترین نهادهای نظام اسلامی طرح موضوع کردید که بر اساس آن  تمام شهدای عزیز ما  تروریسم شمرده میشوند؟!!

مگر نه این است که فرزندان ما رفتند؛ تا امنیت، عزت و استقلال را برای کشور به ارمغان بیاورند؛ حال چه ضرورتی دارد با پیوستن به این کنوانسیون‌ها دسترسی به اطلاعات مالی کشور را در اختیار وزارت خزانه داری آمریکا قرار داده تا تحریم های دقیق تری بر علیه مردم اعمال کنند و با دست خود فاجعه ضدّ امنیت و معیشت ملت شهید پرور ایران را مرتکب شویم!

از آن جا که امروز شما اعضای محترم در آزمون بزرگ تاریخی قرار دارید؛ ما خانوادههای شهدا از رئیس و اعضای محترم می خواهیم در گام اول صریحا در رد این لوایح اعلام موضع نمایند و با یک عمل انقلابی و عمار گونه برای پایمال نشدن خون پاک شهیدان خطای محاسباتی نداشته و بر اساس نظر رهبر معظم انقلاب که فرمودند: مجمع تشخیص باید انقلابی بماند و انقلابی عمل کند، این لوایح استعماری را از دستور کار مجمع خارج نمائید و موجبات خرسندی و رضایت قلبی ولی امر مسلمین و ادای دین به خون شهدا را فراهم نمائید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته 

و العاقبه للمتقین

خانواده‌های شهدای مدافع حرم؛ شهیدان: محمدعلی قلی زاده، محمدمهدی مالامیری، عبدالصالح زارع، سعید سامانلو، مهدی طهماسبی، محمدابراهیم عشرویه، سیدسجاد روشنایی، محمدحسین سراجی، سیدمحمد موسوی ناجی، مجید جمکرانی، مهدی علیدوست، احمد جلالی نسب، مصطفی نبی‌لو و مصطفی زال نژاد.

رونوشت: دفتر مقام معظم رهبری-دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری-دبیرخانه شورای نگهبان قانون اساسی-دبیرخانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه-مجلس شورای اسلامی

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com