کد خبر ۶۹۷۰۸ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۰

تیم‌های فوتبال استان قم در لیگ‌های پایه کشور شرکت می‌کنند

دبیر هیئت فوتبال استان از حضور تیم‌های فوتبال قم در لیگ‌های پایه کشور در دسته مناطق که قهرمانان استان‌ها در آن حاضر هستند خبر داد.
- اخبار استانها -

علی احمدی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم اظهار داشت: رقابت‌های فوتبال رده‌های سنی پایه کشور در دسته مناطق که ویژه قهرمانان فوتبال استان‌ها است هرسال در فصل زمستان آغاز می‌شود و اکنون این رقابت‌ها در رده‌های سنی مختلف آغازشده یا در آستانه آغاز است.

وی افزود: امسال فوتبال قم در تمامی رده‌های سنی پایه در این رقابت‌ها نماینده دارد و حتی در رده سنی امید که لیگ فوتبال استان قم در آن سال‌ها است که تعطیل‌شده، در لیگ امیدهای کشور نماینده داریم و به موفقیت این تیم امیدوار هستیم.

دبیر هیئت فوتبال استان قم گفت: تیم وحدت شریف قم، نماینده استان در لیگ مناطق امیدهای کشور است که برای برگزاری مسابقات مرحله نخست خود عازم شاهرود شده است و با تیم‌هایی از استان‌های سمنان، تهران و مرکزی رقابت می‌کند.

احمدی عنوان کرد: در رده سنی نوجوانان نیز فوتبال قم میزبان مرحله نخست است و تیم عرفان گستر قم از تیم‌هایی از استان‌های مرکزی کشور میزبانی می‌کند که البته تیم فوتبال پیام، دومین نماینده قم در این رقابت‌ها در همان گروهی است که عرفان گستر در آن قرار دارد.

350میلیون تومان به نماینده فوتسال قم در لیگ برتر کمک مالی می‌شودنماینده قم به مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال راه یافتتساوی بابلی ها در دقایق پایانی رقم خورد؛ خونه به خونه همچنان در وضعیت قرمز

وی تأکید کرد: همچنین در رده‌های سنی جوانان، زیر 15 سال و نونهالان زیر 14 سال نیز تیم‌های فوتبال استان قم در لیگ مناطق حاضر هستند و مسابقات خود را در هفته‌های آتی برگزار می‌کنند.

دبیر هیئت فوتبال استان قم در پاسخ به سؤالی در خصوص وضعیت تیم صبای قم گفت: تیم صبای قم امسال باید در لیگ دسته دوم حضور پیدا می‌کرد که به دلیل غیبت در این مسابقات به‌صورت خودکار به دسته سوم سقوط کرد و سال آینده امتیاز حضور در مرحله نهایی لیگ دسته سوم را در اختیار دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com