کد خبر ۶۹۸۷۳ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۳
آیت الله نوری همدانی:

مردم باید در سفره‌های خود ارزانی را ببینند/ مردم در ۲۲ بهمن حضور پرشوری خواهند داشت

مرجع تقلید شیعیان: مردم باید در سفره‌های خود ارزانی را ببینند چراکه این انقلاب زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) بوده و هیچ قدرتی قادر به مقابله با جمهوری اسلامی نخواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، آیت‌الله حسین نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به اهمیت گردشگری و مسافرت اظهار داشت: در قرآن کریم، تاریخ و روایات ما  بر گردشگری بسیار تأکید شده است.

 

وی با بیان اینکه در 7 آیه از آیات قرآن کریم بر گردشگری و دیدن آثار گذشتگان بسیار تأکید شده است، افزود: غربی‌ها از همین گردشگری چندین برابر درآمدزایی دارند، در ایران اسلامی هم در شهرهای مختلف آثار باستانی زیادی داریم که باید با معرفی این آثار به رونق گردشگری کشور کمک کنیم.

‌آیت‌الله نوری همدانی خاطرنشان کرد: باید به مسئله گردشگری اهمیت داده و عایدات زیادی را برای کشور داشته باشید، چراکه مردم ایران اهل هنر بوده و دارای هوش سرشار هستند، بنابراین باید به این مسئله بسیار اهمیت داد.

 

وی ‌ابراز کرد: دولت و مسئولان باید برای مردم کار ایجاد کنند، هر استانی برای خودش خصایص و ویژگی‌هایی دارد که با توجه به این خصایص باید برنامه‌ریزی کرده  و سرمایه‌گذاری شود.

استاد برجسته حوزه علمیه قم بیان کرد: ایران اسلامی مردمی بسیار خوش‌فکر و هوشیار دارد و اینکه برخی می‌گویند در سال آینده به دلیل تحریم‌ها با سختی مواجه هستیم نادرست است.

 

آیت‌الله نوری همدانی تأکید کرد: باید بدانیم  کشورهایی مانند انگلستان، آلمان و آمریکا قلباً دلشان با ما نبوده و کینه  ما در دل این‌ها موج می‌زند، و دشمنی این‌ها با ما ادامه داشته و تا ما را تابع خود نکنند دست از سر ما برنمی‌دارند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های صورت گرفته طی 40 ساله انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران در 22 بهمن حضور پرشوری خواهند داشت چراکه این انقلاب با خون شهدا و جان‌فشانی این مردم به ثمر نشسته و درنتیجه خدمت به این مردم جزو وظایف مسئولان است.

 

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: مردم باید در سفره‌های خود ارزانی را ببینند چراکه این انقلاب زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) بوده و هیچ قدرتی قادر به مقابله با جمهوری اسلامی نخواهد بود.

آیت‌الله نوری همدانی در پایان با انتقاد از گران بودن کالا و خدمات در کشور خاطرنشان کرد: به دلیل گران بودن کالا و خدمات در ایران اسلامی، مردم نمی‌توانند به‌راحتی به گردشگری بپردازند درنتیجه مسئولان باید به فکر ارزان‌تر کردن کالا و خدمات ارائه‌شده باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com