کد خبر ۶۹۹۶۷ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۶
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر استان قم عنوان کرد؛

عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه کشاورزان روستایی قم واریز شد

رحیمی گفت:۳۶۰میلیارد ریال برای پرداخت عیدی مستمری بگیران این صندوق در سراسر کشور واریز شده است.

عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه کشاورزان روستایی قم واریز شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،علی رحیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر استان قم گفت:در روز‌های گذشته مبلغ چهار میلیون ریال به حساب مستمری بگیرانی که مستمری آن‌ها تا شش ماه اول سال برقرار شده و دو میلیون وپانصدهزار ریال به حساب مستمری بگیرانی که مستمری آن‌ها در شش ماهه دوم سال ۱۳۹۷ برقرارشده واریز گردید.

وی با بیان اینکه ۹۳ هزار مستمری بگیر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان وعشایر در سراسر کشور وجود دارد عنوان کرد: ۳۶۰ میلیارد ریال برای پرداخت عیدی مستمری بگیران این صندوق در سراسر کشور واریز شده است که بر اساس برنامه ریزی، این عیدی در دهه فجر امسال به حساب مستمری بگیران این صندوق واریز شد.

مدیرصندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایرقم از کارآفتادگی، مستمری فوتی و حقوق بازنشستگی را از جمله مزایای این صندوق اعلام کرد و گفت: کشاورزان، روستاییان و عشایر با حداقل ۱۸ و حداکثر ۵۰ سال سن می‌توانند عضو این صندوق شوند.
وی با اشاره به شرایط برخورداری از مزایای این صندوق ادامه داد: افراد دارای ۵۰ سال سن حداقل باید ۱۵ سال سابقه کار و افراد بالای ۱۸ سال سن باید ۳۰ سال حق بیمه پرداخت کنند.

رحیمی افزود: سبد حمایتی به مبلغ دو میلیون ریال توسط دولت در هفته‌های گذشته به حساب ۷۴۷ مستمری بگیر این صندوق واریز شد و مابقی بیمه شدگان عادی در روز‌های آینده از این سبد بهرمند می‌گردند.

وی با اشاره به تعداد بیمه شدگان زیرپوشش این صندوق گفت: تعداد بیمه شدگان روستایی زیر پوشش این صندوق در دولت یازدهم و دوازدهم از ۶ هزار و ۲۰۰ مورد به ۹ هزار و ۴۲۰ مورد رسید.

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از سال ۱۳۸۴ زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کار خود را آغاز کرده است و در حال حاضر در حوزه‌های مختلف از جمله پرداخت مستمری بازنشستگی،از کار افتادگی، فوت و ایجاد سابقه بیمه خدمات ارائه می‌کند.

رحیمی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود ۱۹ هزار تن جمعیت واجد شرایط عضویت در این صندوق در استان وجود داشته باشد ادامه داد: این آمار نشان می‌دهد حدود نیمی از بیمه شدگان روستایی در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قم عضویت دارند.

وی یادآورشد: روستاییان با عضویت در این صندوق می‌توانند آینده معیشت خویش و خانواده را تضمین کنند و به زندگی و کار در روستا امیدوار باشند.

متقاضیان جهت کسب اطلاع از خدمات آن می‌توانند به دفتر این صندوق در قم واقع در میدان ارتش، ابتدای بلوار الغدیر، ابتدای خیابان امام سجاد (ع) مراجعه و یا با شماره تلفن ۱۱-۳۲۶۰۳۸۱۰ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام /ح

عیدی مستمری بگیران صندوق بیمه کشاورزان روستایی قم پرداخت شد
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com