کد خبر ۶۹۹۷۵ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۷
جشن تولد چهل سالگی/

آغاز حماسه مردم قم در چهلمین بهار انقلاب

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در قم از دقایقی قبل از مسیرهای دهگانه به سمت میدان آستانه آغازشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حماسه یوم‌الله ۲۲ بهمن مردم قم در سال ۹۷ پرشورتر از گذشته و علیرغم سردی هوا و بارش باران الهی از لحظاتی قبل از مسیر‌های ده‌گانه به سمت محل تجمع آغازشده است.

مردم از گوشه گوشه شهر با همتی راسخ و بدون توجه به سردی هوا به سمت میدان آستانه در حرکت هستند.

طنین‌انداز شدن شعارهای"ایران، ایران"، "در بهار آزادی جای شهدا خالی"، "مرگ بر استعمار"، "مرگ بر آمریکا" و ... در خیابان‌های شهر قم وجهه زیبایی از ولایتمداری مردم قم را ثابت کرده است.

مردم ولایتمدار قم از ساعاتی قبل خود را به میدان آستانه محل تجمع راهپیمایان رسانده‌اند تا بار دیگر خروش و همبستگی خود را به رخ دشمنان انقلاب بکشانند و ثابت کنند همواره پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

حضور اقشار مردم از نسل های مختلف حتی کسانی که سالهای مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی را درک نکرده اند، نشان از اوج همدلی و وحدت این ملت همیشه سرافراز است که با عزمی راسخ از نخستین ساعات امروز و در هوای بارانی و سرد با حضور در مسیر های راهپیمایی به استقبال سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی آمدند.

سخنران مراسم ۲۲ بهمن در شهر قم حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی سعیدی نماینده سابق، ولی فقیه در سپاه پاسداران و رئیس دفتر عقیدتی و سیاسی فرمانده کل قوا است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com