کد خبر ۶۹۹۷۹ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۸

بهمن تماشایی 97| مردم تا آخرین توان در برابر توطئه‌های دشمنان می‌ایستند

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تأکید بر شناخت دشمن و درک صحیح از توطئه‌های آن‌ها اظهار داشت: وقتی ملت ایران دشمن را شناخته و توطئه‌های آن‌ها را درک کردند تا آخرین توان در برابر توطئه‌های آن‌ها می‌ایستند.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، حجت‌الاسلام محمدرضا آشتیانی معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم به خیل عظیم مردم در راهپیمایان قم پیوست و در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی شرکت کرد.

حجت‌الاسلام آشتیانی در حاشیه این راهپیمایی در گفت‌وگو با خبرنگاران با تأکید بر شناخت دشمن و درک صحیح از توطئه‌های آن‌ها اظهار داشت: وقتی ملت ایران دشمن را شناخته و توطئه‌های آن‌ها را درک کردند تا آخرین توان در برابر توطئه‌های آن‌ها می‌ایستند.

بهمن تماشایی 97| وزیر دفاع در جمع راهپیمایان 22 بهمن قم حضور یافتبهمن تماشایی 97| آیت‌الله مکارم‌شیرازی: راهپیمایی 22 بهمن بهترین جواب برای شیطنت‌های آمریکاستبازتاب راهپیمایی 22 بهمن 97| آسوشیتدپرس: ایرانی‌ها سالروز پیروزی انقلاب را جشن گرفتند

وی با اشاره به توطئه افکنیهای دشمنان گفت: دشمنان ایران به دنبال از بین بردن اقتدار ملت هستند بنابراین باید این مردم وحدت خود را حفظ کرده و در مقابل دشمن صف بکشند.

معاون جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ملت ما دشمن را شناخته و در همه عرصه‌ها حضور پرشکوه داشته و دارند، گفت: ان شاء الله این حضور بعدها اثرات خود را نشان خواهد داد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com