کد خبر ۶۹۹۸۷ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۵
حضور مراجع تقلید در چهلمین راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

حضور باشکوه مردم بهترین جواب به دشمنان نظام است

مسئولین محترم در قبال این شور و شکوه انقلابی ملت، مشکلات زندگی مردم را برطرف کنند، مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا)، آیت‌الله نوری همدانی امروز با حضور در راهپیمایی 22بهمن در قم خطر نشان کرد: راهپیمایی امروز دو پیام دارد؛ یک پیام خارجی و یک پیام داخلی؛ پیام خارجی "انا فتحنا لک فتحا مبینا" است؛ این است که مردم عزتمند ایران در برابر شیطان بزرگ آمریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه و صهیونیست اشغالگر کودک کش و نوکران اینها ایستاده اند.

این مرجع تقلید ادامه داد: مردم ایران در این سنگر همیشه با قدرت ایستاده اند و در این مسیر تنها نیستند؛ بلکه کل آزادی خواهان جهان، کل کسانی که بصیرت دارند، با ما همراهند. 

وی "ان تنصروا الله ینصرکم" را پیام داخلی عنوان کرد و افزود: پیام داخلی راهپیمایی اینست که این مردم ولایتمدار بر اساس مذهب خودشان در میدان هستند. جان دادند، جوان دادند، خون دادند و همیشه در این سنگر برقرارند. 

آیت الله نوری همدانی اضافه کرد: مسئولین محترم در قبال این شور و شکوه انقلابی ملت، مشکلات زندگی مردم را برطرف کنند، مشکلات معیشتی مردم را برطرف کنند، به این مردم خدمت کنند، کار ایجاد کنند تا مردم در رفاه باشند.

 

هم چنین آیت الله مکارم شیرازی امروز با حضور در راهپیمایی 22بهمن، ضمن قدردانی از حماسه مردم در این راهپیمایی، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی امروز را بهترین جواب برای همه دشمنان دانستند و اظهار داشتند: این حضور پاسخی دندانشکن به دشمنانی هست که در این چهل سال هر چه کردند به نتیجه نرسیدند. 

ایشان در پایان تاکید کردند که مسئولان باید فکری به حال مشکلات کنند. 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com