کد خبر ۶۹۹۸۹ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۱
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم مطرح کرد

بررسی وضعیت ایمنی 334 مدرسه و 133 بوستان در قم

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با بیان اینکه بازدید از وضعیت ایمنی امکان عمومی شهر قم در دستور کار این سازمان قرار گرفته است گفت: تا کنون از وضعیت ایمنی 334 مدرسه و 133 بوستان در سطح شهر قم بازدید شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس جعفری با بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برنامه پنج ساله‌ای را از ابتدای سال 91 آغاز کرده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این سازمان باید در اطراف قم نیز خدمات‌رسانی داشته باشد از نظر تعداد نیروها و تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سطح پایینی بوده اما اکنون ایستگاه‌ها در حد امکان تجهیز و به استاندارهای جهانی نزدیک شده است.

وی آموزش‌های شهروندی، جذب نیروهای توانمند و بازدید از وضعیت ایمنی اماکن تاریخی و مذهبی را برخی از اقدامات انجام شده برشمرد و اضافه کرد: به لطف خداوند تاکنون توانسته‌ایم اقدامات مناسبی در راستای ایمن‌سازی نقاط تاریخی و مذهبی انجام دهیم و در برخی از زمینه‌ها از برنامه پنج ساله خود جلوتر نیز هستیم.

جعفری از آغاز ساخت ایستگاه‌های آتش‌نشانی در سال 90 یاد کرد و گفت: این سازمان در سال 91 به 14 ایستگاه مجهز شد اما استان قم نیازمند 10 ایستگاه دیگر بود که با پیگیری‌های گسترده، همکاری مسئولان شهرداری و عنایات مقام معظم رهبری به موضوع ایمنی کلانشهر قم در این راستا به نتایج مناسبی رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه بازدید از وضعیت ایمنی امکان عمومی شهر قم در دستور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم قرار گرفته است، اظهار کرد: تاکنون از وضعیت ایمنی 334 مدرسه و 133 بوستان در سطح شهر قم بازدید شده است.    

2258/ن

http://fna.ir/T5GUTK
برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com