کد خبر ۷۰۲۸۶ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۱۸
مجله حوادث فارس|

از کشف سوخت قاچاق در گرمسار تا محموله تریاک در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از سمنان، مجله حوادث فارس امروز با چند خبر از کشف گازوئیل قاچاق در گرمسار، کلاهبرداران اینترنتی، کشف 60 کیلوگرم تریاک و وظیفه عمومی ناجا در خدمت همراهان گرامی خواهد بود.

کشف 14 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در گرمسار

محمد فؤادیان، فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان گرمسار در اقدامی پیش‌بینی‌شده در راستای مبارزه با هرگونه فعالیت‌های غیرقانونی به اجرای طرح ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی اقدام کردند.

فؤادیان ادامه داد: همزمان با اجرای این طرح، مأموران یک دستگاه تریلر اسکانیا را متوقف و پس از بررسی مدارک و اسناد همراه راننده 58 ساله، 14 هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش 700 میلیون ریال کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار گفت: این محموله در حال انتقال به یکی از شرکت‌های واقع در شهرک صنعتی این شهرستان بوده است

کلاهبرداران اینترنتی؛ در کمین کاربران فضای مجازی

رئیس پلیس فتای استان سمنان گفت: مجرمان سایبری از هر ترفندی برای رسیدن به اهداف شوم خود استفاده می‌کنند.

حسین صادقی‌کاشان بیان کرد: این افراد فرصت‌طلب با طراحی صفحات جعلی و هدایت کاربران به سمت این صفحات، درنهایت اطلاعات کاربران را سرقت و از آن‌ها کلاهبرداری می‌کنند؛ پس همواره مراقب صفحات جعلی باشید.

کشف 60 کیلوگرم تریاک به همت پلیس سمنان

سیدعلی‌اکبر میری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: در پی بررسی‌ها و تحقیقات گسترده مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، مشخص شد سوداگران مرگ قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از شرق کشور به پایتخت را دارند.

وی تصریح کرد: در همین راستا، هماهنگی لازم برای کشف محموله و دستگیری عوامل قاچاق آن با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم به عمل آمد.

میری تصریح کرد: سرانجام و با هدایت اطلاعاتی لحظه‌به‌لحظه از سوی مأموران زبده پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان در عملیاتی هماهنگ، خودروی سواری پژو 206 که محموله مواد مخدر با آن حمل می‌شد، در قم متوقف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان اضافه کرد: در بازرسی از این خودرو، 60 کیلوگرم تریاک کشف شد و دو قاچاقچی مواد مخدر نیز دستگیر شدند.

شرایط بهره‌مندی مشمولان غایب از امتیاز ایثارگری والدین

وظیفه عمومی ناجای سمنان اعلام کرد: مشمولان غایب برای بهره‌مندی از کسر خدمت ایثارگری والدین و یا معافیت به ازای 28 یا 29 ماه سابقه ایثارگری والدین تا 12 فروردین سال 98 فرصت دارند تا با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) برای اعزام به خدمت اقدام کنند.

به‌منظور ارج نهادن به مقام شامخ ایثار و ایثارگری، فرصتی ایجاد شده تا سربازان حین خدمت که اضافه خدمت سنواتی دارند و مشمولانی که به علت غیبت، امکان بهره‌مندی از کسر خدمت ایثارگری والدین و یا معافیت به ازای 28 یا 29 ماه سابقه ایثارگر را نداشته‌اند، بتوانند با تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود، از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com