کد خبر ۷۰۳۴۴ انتشار : ۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳

واکنش امیرآبادی به درخواست آشنا!

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی: "کمتر در امور دولت و وزرای محترم دخالت فرمایید."

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، چند روزی است که بحث استیضاح حسن روحانی رئیس‌جمهور به اخبار داغ رسانه‌ها و فضای مجازی تبدیل شده است. پیش‌تر این طرح از سوی تعدادی از نمایندگان تهیه و تدوین شده بود، اما بنا به دلایلی برخی نمایندگان از پیگیری آن دست کشیدند.

به تازگی مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حال گرفتن امضای نمایندگان برای این طرح است. پس از انتشار این اخبار بسیاری از سیاسیون نسبت به آن واکنش نشان دادند و هر کدام به نحوی مخالفت یا موافقت خود را با این طرح اعلام کردند.

سید عزت‌اللّه ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس اسبق صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار توییتی در صفحه شخصی‌اش نسبت به قضایای اخیر واکنش نشان داد و نوشت: «کارنامه رئیس جمهور، "واضح تر"از آن است که نیاز به"طلب وضوح"داشته باشد! نیت نمایندگان محترم در همراهی با مردم در شرایط سخت معیشتی امروز قابل درک است. تنها راه این همراهی #استیضاح نیست. اختیارات مجلس برای اصلاحات و تصویب قوانین ضروری وفوری برای خروج از #ناکارآمدی فعلی فراتراز اینهاست»

حسام الدین آشنا مشاور حسن روحانی در واکنش به توییت ضرغامی نوشت: «سلام علیکم اگر ممکن است چند پیشنهاد مشخص برای حل فوری مشکلات کشور توسط مجلس شورای اسلامی مطرح بفرمایید.»

اما ماجرا به اینجا ختم نشد. احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس نیز پاسخ تندی به حسام الدین آشنا داد و در جواب درخواست حسام الدین آشنا از ضرغامی نوشت:
«سلام علیکم
جنابعالی کمتر در امور دولت و وزرای محترم دخالت فرمایید.
#بودجه۹۸»

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com