کد خبر ۷۰۳۷۵ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۱۸
دوم اسفند ماه امسال

پیش نشست «آثار انقلاب اسلامی در آمریکای لاتین» در قم برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید امیر ملکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان مبنی بر اینکه در آمریکای لاتین عمق راهبردی داریم اظهار کرد: بر این اساس مبلغان و روحانیون ایرانی برای خود وظیفه می‌دانند که در امر تبلیغ وارد شوند بنابراین از سال‌های پس از انقلاب فعالیت‌هایی در این زمینه شروع شده و و روز به روز پیشرفت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دوره‌هایی در این مرکز در زمینه تربیت مبلغ برگزار می‌شود تا طلاب متخصص برای تبلیغ در آمریکای لاتین تربیت شوند.

مسؤول روابط مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین با اشاره به همایش بین المللی با عنوان بازخوانی آثار علمی و فرهنگی انقلاب اسلامی ایران گفت: بنا است در این راستا پیش نشست آثار انقلاب اسلامی در آمریکای لاتین برگزار شود که چهار نفر از اساتید در این پیش نشست به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: حجت الاسلام ماهری، مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق کشور کلمبیا در مورد تأثیرات انقلاب اسلامی در کلمبیا و عبدالکریم پاز مدیر مرکز التوحید بوینوس آیرس در مورد تأثیر انقلاب اسلامی در آرژانتین ایراد سخنرانی دارند.

ملکی عنوان کرد: حجت‌الاسلام اکبری، مسؤول نهاد رهبری دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی از مبلغان بین المللی در مورد تأثیر انقلاب اسلامی در اقدام دینداری در حوزه بین الملل و حجت‌الاسلام رضایی فعال و مبلغ بین‌الملل نیز مباحثی در زمینه آمریکای لاتین مطرح می‌کنند.

پیش نشست آثار انقلاب اسلامی در آمریکای لاتین دوم اسفند ساعت 10 تا 12 در مرکز تخصصی تربیت مبلغ آمریکای لاتین واقع در خیابان صفائیه کوچه 24، فرعی شهید تجویدیان، پلاک 35 برگزار می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com