کد خبر ۷۰۳۹۷ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۷
در دومین کنگره بین‌المللی شهدای روحانی مدافع حرم صورت گرفت

رونمایی از 24 مستند و 6 جلد کتاب زندگینامه شهدای مدافع حرم در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، دومین کنگره بین‌المللی بزرگداشت 140 شهید روحانی مدافع حرم ایرانی، عراقی، پاکستانی و افغانستانی پیش از ظهر امروز با حضور خانواده این شهدا، علما، طلاب و چندتن از مسوولان لشکری و کشوری از جمله آیت‌الله کعبی عضو مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام لطفی نیاسر رئیس صدا و سیمای مرکز قم، سردار قاآنی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، حجت‌الاسلام شیرازی مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه و آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه  در تالار بیداری اسلامی جامعةالزهرا قم برگزار شد.

در این مراسم از 24 مستند زندگینامه شهدای روحانی مدافع حرم و 6 جلد کتاب زندگینامه شهدای روحانی مدافع حرم در قم رونمایی شد.

در این کنگره از مجموع سه فیلم تهیه شده درباره شهدای روحانی مدافع حرم، از دو فیلم  آن رونمایی شد و همچنین از مجموع 55 مقاله رسیده به دبیرخانه این کنگره در قالب یک «کتاب مجموعه مقالات» پیرامون زندگی شهدای مدافع حرم که به دو زبان عربی و فارسی تهیه شده است رونمایی شد.

دومین کنگره بین‌المللی شهدای روحانی مدافع حرم همچنین میزبان یک شهید گمنام بود که بر دستان خانواده‌های شهدای حاضر در جمع و خادمان آستان مقدس کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) تشییع شد.

انتهای پیام/78005*30

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com