کد خبر ۷۰۳۹۹ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

۱۰۰ روستای قم نیازمند امکانات ورزشی هستند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، سید محمدرضا هاشمی در آیین تکریم و معارفه مدیر کل ورزش و جوانان استان قم که پیش از ظهر امروز در تالار بعثت خانه جوان قم برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات حسن عابدی اظهار کرد: فعالیت داشتن در نظام مقدس جمهوری اسلامی بالاترین توفیق است و شانس و منزلت برای ما در ارائه خدمت به مردم خواهد بود و چه بهتر است که این خدمت‌رسانی به قشر جوان و ورزشکار باشد.

وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب که هفته گذشته از سوی رهبر معظم انقلاب عنوان شد، بیش از ۴۱ بار نام زیبای جوانان به میان آمد که نشان از اهمیت خدمت‌رسانی به این قشر را می‌دهد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم تصریح کرد: امروز دارای جامعه جوان هستیم و چه خوب است خانواده وزارت ورزش و جوانان در جهت نشاط اجتماعی که جزو تاکیدات ریاست جمهوری بوده، گام‌های ارزشمندی برداشته است و امیدوار هستیم ما مسؤولان دغدغه جوانان و ورزشکاران را مد نظر قرار دهیم و در مسیر پویایی جامعه قدم برداریم.
هاشمی با تاکید بر اینکه میانگین سن جوانان قم از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: جوانان زیادی در قم وجود دارند که امیدوار هستیم با درایت و شناخت مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان که سوابق خوبی در استان همدان دارد، در حرم اهل بیت(ع) نیز با جدیت تلاش کند.
وی با بیان اینکه اتفاقات خوبی در وزارت ورزش و جوانان با مدیریت سلطانی‌فر اتفاق افتاده است، اظهار کرد: سلطانی‌فر در میراث فرهنگی نیز تحول عظیمی ایجاد کرده بود و اکنون در وزارت ورزش و جوانان، اقدامات زیربنایی قابل توجهی انجام داده است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم یادآور شد: دولت نگاه ویژه‌ای به حوزه ورزش دارد و امیدوار هستیم با تدابیر مسؤولان این وزارتخانه، بحث خانه جوان روستایی بیش از پیش مورد اهمیت قرار گیرد.
هاشمی ابراز کرد: بیش از ۱۰۰ روستا در قم است که تمام آنها آمادگی لازم را دارند در فضاهایی که بلاتکلیف است، اقداماتی انجام دهند؛ ما نیز فضای لازم را در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار می‌دهیم و امیدوار هستیم امکانات ورزشی نیز به این روستاها تعلق بگیرد تا در هر روستا خانه ورزشی داشته باشیم.
وی با بیان اینکه پروژه مجموعه ورزشی پیامبر اعظم قم، نحوه ساخت جدیدی در سطح کشور دارد، عنوان کرد: در طبقه پایین این مجموعه استخر و در طبقات بالا سالن‌های بدنسازی و چند منظوره ورزشی است؛ به نوعی که از کمترین فضا، به نحو شایسته‌ای استفاده شده و امیدوار هستیم با حضور شخصیت‌های کشوری هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم اذعان کرد: بیشترین واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی، در بحث ورزشی انجام شده و این اقدامات با تلاش‌های عابدی صورت گرفته است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com