کد خبر ۷۰۴۰۷ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۵
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم:

تجربه ۲۸ ساله‌ام را در پیشرفت ورزش قم به کار می‌گیرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، رسول منعم در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان قم که پیش از ظهر امروز در تالار بعثت خانه جوان قم برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: خدا را شکر نعمت خدمت به مردم شریف و جامعه ورزش قم، در کنار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه(س) به من داده شد.

وی ادامه داد: از حسن توجه دکتر سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان و معاونین‌ ایشان، به ویژه امیررضا خادم و همچنین استاندار قم که در این انتصاب به من لطف و یاری داشت، تشکر می‌کنم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم یادآور شد: از تلاش و زحمات عابدی در مدت مسؤولیت مدیریت ورزش و جوانان استان قم که خدمات ارزنده‌ای داشت، تقدیرو  تشکر دارم.

منعم با اشاره به سوابق خود عنوان کرد: در بدو مسؤولیتم، چهار سال در استان بوشهر بودم، ۱۲ سال در ادارات ورزش و جوانان استان همدان فعالیت کردم و ۴۱ ماه نیز در در قم حضور داشتم؛ سه سال در معاونت توسعه امور ورزش همدان و ۴۰ ماه مدیرکل ورزش و جوانان این استان بودم.

وی تصریح کرد: با کمک جامعه ورزش همدان در سایه اتحاد و همدلی و همچنین حمایت وزارت ورزش و جوانان، توفیقات خوبی در این استان حاصل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم عنوان کرد: با توجه به آشنایی‌ام با ورزش قم در مدت حضورم در این استان، سعی در اجرایی کردن برنامه‌ها و شتاب و قدرت دادن به انجام امور ورزشی و جوانان را دارم.

منعم درمورد اهمیت همکاری مدیران استانی با او اظهار کرد: برای پیشرفت ورزش قم، نیاز به حمایت جدی وزارتخانه، استانداری، مسؤولان دستگاه‌های اجرایی، نمایندگان مجلس و اصحاب رسانه و قلم که همیشه یاری‌گر ورزش بوده و هستند، دارم.

وی یادآور شد: تجربه فعالیت ۲۸ ساله‌ام در استان‌ها را برای سربلندی و سرافرازی در توسعه و گسترش زیرساخت‌های ورزشی، تقویت امور فرهنگی، ورزش قهرمانی و همگانی، رشد و بالندگی جوانان و ... به کار می‌گیرم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com