کد خبر ۷۰۴۱۱ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۰

صعود نماینده فارس به مرحله نهایی دسته یک بدمینتون کشور

صنایع پلاستیک دنیا شیراز با کسب عنوان دوم مرحله مقدماتی، جواز حضور در دور نهایی لیگ دسته یک بدمینتون مردان را بدست آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، راضی سرپرست هیات بدمینتون استان فارس گفت: دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات دسته یک بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی شیراز برگزار شد و تیم صنایع پلاستیک دنیا شیراز با کسب ۱۰ امتیاز و برحسب امتیاز شماری، پس از هیات بدمینتون قم بعنوان تیم دوم گروه ب.، جواز حضور در راهی مرحله نهایی را کسب کرد.

وی ادامه داد: تیم گاز شیراز هم با ۴ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی گروه ب. مسابقات قرار گرفت و از صعود به دور بعد بازماند.

سرپرست هیات بدمینتون فارس افزود: در دور برگشت مرحله مقدماتی، صنایع پلاستیک دنیا شیراز با نتایج ۴-یک و ۳-۲ تیم‌های گاز فارس و هیات بدمینتون قم را مغلوب کرد و در دیگر بازی نماینده قم پنج-صفر گاز فارس را شکست داد.

بیست و چهارمین دوره مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در قالب دو گروه الف. و ب. به صورت دو مرحله مقدماتی و دو مرحله نهایی رفت و برگشت برگزار می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com