کد خبر ۷۰۴۱۴ انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵

لیگ برتر فوتسال| مس سونگون با تساوی مقابل سوهان محمدسیما راهی فینال شد

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان با تساوی در دیدار با سوهان محمدسیمای قم راهی فینال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم‌های مس سونگون و سوهان محمدسیمای قم از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال کشور در سالن شهید پورشریفی تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی 3-3 به پایان رسید.

در حالی که بازی دو تیم با حساسیت ویژه و بدون گل دنبال می‌شد، علیرضا عسکری در دقیقه 8 نخستین گل بازی را برای مس سونگون ثمر رساند تا دیدار دو تیم با برتری میزبان پیگیری شود. در دقیقه 24 بازی ادرسون داگروز دومین گل مس را به ثمر رساند تا تیم میزبان با انگیزه‌ای مضاعف به دنبال افزایش اختلاف با سوهان محمدسیما باشد.

در ثانیه‌های پایانی نیمه نخست سعید تقی زاده نیز برای تیم میزبان گلزنی کرد تا این نیمه با برتری سه-صفر مس سونگون به پایان برسد.

تبریز| مس سونگون در اندیشه حفظ شکست‌ناپذیری در مصاف با محمدسیمالیگ برتر فوتسال| شکست گیتی پسند مقابل حفاری و پیروزی مس سونگون در قملیگ برتر فوتسال| گیتی پسند و مس سونگون به دنبال تکرار پیروزی و صعود به فینال

در نیمه دوم این تیم مهمان بود که شروع بهتری نسبت به مس سونگون داشت و دروازه این تیم را چند بار تهدید کرد اما واکنش‌های علیرضا صمیمی و بدشانسی بازیکنان این تیم مانع فروپاشی دروازه تیم میزبان شد.

در دقیقه 34 بازی ناصر اطمینان توانست یکی از گل‌های خورده را برای سوهان محمدسیما جبران کند. پس از این گل تیم مهمان با ترکیب 5 نفره بازی خود را ادامه داد. 2 دقیقه بعد سیدحسین رضوی گل دوم را برای تیم مهمان به ثمر رساند تا اختلاف دو تیم به یک گل برسد. در ادامه باز هم تیم مهمان فشار بیشتری روی دروازه مس سونگون آورد تا بازی را به تساوی بکشاند در ثانیه های پایانی نیز روح الله ایثاری یک گل دیگر برای مهمان به ثمر رساند تا دیدار دو تیم با تساوی 3-3 به پایان برسد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com