کد خبر ۷۱۳۷۶ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۵۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم مطرح کرد

توزیع اقلام فرهنگی در بین مسافران نوروزی در قم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، سید موسی حسینی کاشانی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استانداری قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به ویژه نامه ایام نوروز استان قم اظهار کرد: این ویژه نامه برای ایام نوروز توسط اصحاب رسانه استان قم منتشر می‌شود و رویکرد ویژه برنامه بیشتر فرهنگی است.

وی ادامه داد: از سه هزار متر مربع فضای تبلیغاتی برای اکران پیام‌های فرهنگی در ایام نوروز در شهر قم از 28 اسفندماه استفاده خواهد شد، همچنین توزیع اقلام فرهنگی را در بین مسافران در ورودی‌های شهر قم در دستور کار داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: طرح مشق بهار را در حرم حضرت معصومه(س) در ایام نوروز اجرا می‌کنیم و در قالب این طرح، خوشنویسان و نقاشان با حضور در بارگاه کریمه اهل‌بیت(س) به تولید آثار هنری می‌پردازند.

حسینی کاشانی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی در شهر قم اظهار کرد: اداره اوقاف استان قم 100 غرفه آرامش بهاری را در استان ایجاد خواهد کرد، همچنین حرم حضرت معصومه(س) 200 برنامه فرهنگی در ایام نوروز برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های فرهنگی در استان قم در ایام نوروز با محوریت حرم حضرت معصومه(س)، مسجد مقدس جمکران، مزار امامزادگان استان و بوستان‌های شهر قم است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com