کد خبر ۷۱۴۰۳ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۷

30 مجتمع خدمات رفاهی در محدوده استان قم مشغول فعالیت هستند

رئیس اداره بازرگانی راهداری قم با بیان اینکه 30 مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی در محدوده استان قم مشغول فعالیت هستند،.گفت: با هدف نظارت مستمر بر مجتمع‌های بین راهی استان قم طی نوروز 98، گشت‌های 24 ساعته این اداره کل تشکیل می‌شوند.
- اخبار استانها -

 حمیدرضا ذاکر در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به اجرای طرح نوروزی این اداره کل از 25 اسفندماه سال جاری اظهار داشت: طرح نوروزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم تا پایان تعطیلات عید 98 ادامه خواهد داشت.

وی افزود: 700 کیلومتر آزادراه و جاده در محدوده استان قم وجود دارد که در مجموع آن‌ها 30 مجتمع خدماتی و رفاهی بین راهی مشغول فعالیت هستند.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم با بیان اینکه بیشتر این مجتمع‌ها در چهار آزادراه اصلی کشور قرار دارند گفت: هفت مجموعه در آزادراه قم – تهران، دو مجتمع در مسیر قم – کاشان، سه مجتمع در آزادراه قم – گرمسار و دو مجموعه هم در مسیر سلفچگان به ساوه فعال هستند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی برای نظارت دقیق و مستمر نوروزی بر مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی استان قم از یک ماه پیش آغاز و بر همین اساس، جلسات گوناگونی با حضور مدیران این مجموعه‌ها برگزار شد.

16 مرکز خدمات رفاهی بین راهی در استان گیلان احداث می‌شودیاسوج| شورای شهر یاسوج با احداث مجتمع خدمات رفاهی نفت در پارک جنگلی مخالف استمجتمع خدمات رفاهی دانشگاه یاسوج به بهره‌برداری می‌رسد

ذاکر از تشکیل کمیته‌های مشترک بازرسی و نظارت اداره کل راهداری استان قم با با مرکز بهداشت، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، ستاد اقامه نماز و اداره اماکن و استانداری قم خبر داد و افزود: بازرسی از مجتمع‌های بین‌راهی در طول سال حداقل ماهی یک بار صورت می‌گیرد و توصیه‌ها و تذکرات لازم به آن‌ها ارائه می‌شود ولی در طرح نوروزی، این بازدیدها همه روزه و به صورت 24 ساعته خواهد بود.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته بازدید در قالب طرح استقبال از سال نو با حضور نمایندگان سازمان راهدای کشور از این مجتمع‌های صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه در این طرح تلاش شده نواقص و کمبودها به دقت مورد بررسی قرار بگیرند گفت: به مدیران مجتمع‌های خدماتی رفاهی واقع در محدوده استان قم ابلاغ شده که تا پیش از 25 اسفند، تمام این نواقص را برطرف کنند.

ذاکر با اشاره به برگزاری جلسات متعددی با اعضای انجمن صنفی مجتمع‌داران استان قم تصریح کرد: اطلاع‌رسانی کامل در مورد طرح نوروزی راهداری به ویژه در مورد آماده‌سازی کامل سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در مجتمع‌های بین‌راهی صورت گرفته و بنرهایی نیز با هدف اطلاعررسانی مسافران در محوطه این اماکن نصب خواهد شد.

رئیس اداره بازرگانی و سرمایه‌گذاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم ادامه داد: سامانه تلفنی 141 به منظور دریافت، پیشنهادات، شکایات و انتقادات مسافران از مجتمع‌های بین‌راهی در نظر گرفته شده است البته نظارت بیشتر توسط کمیته نظارت استان و گشت‌های این اداره کل نیز با هدف ارزیابی دقیق و همه روزه مجتمع‌ها انجام خواهد شد.

وی در مورد اقداماتی که در طول سال جاری در حوزه رسیدگی به شکایات مردمی از مجتمع‌های بین راهی صورت گرفته است خاطرنشان کرد: 10 مورد رسیدگی به انتقادات و شکایات، دو مورد اخطار کتبی مبنی بر تعطیلی مجتمع‌ها در صورت رفع نشدن نواقص و یک مورد تعطیلی، از جمله این اقدامات به شمار می‌روند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com