کد خبر ۷۱۴۰۶ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۹
صبح امروز صورت گرفت؛

آغاز رزمایش انتظامی، ترافیکی نوروز۹۸ در قم

رزمایش انتظامی ترافیکی نوروز ۹۸ در فرماندهی انتظامی قم و با همکاری دستگاه های استان آغاز شد.

آغاز رزمایش انتظامی، ترافیکی نوروز۹۸ در قمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،رزمایش انتظامی ترافیکی نوروز ۹۸ صبح پنجشنبه  ۲۳ اسفند در فرماندهی انتظامی قم آغاز شد.

 سردار آقاخانی، فرمانده نیروی انتظامی قم در این رزمایش آرامش و آسایش شهروندان و مسافران، امدادرسانی فوری به آسیب دیدگان و استفاده از توان همه دستگاه‌ها در خدمت رسانی به مردم در ایام نوروز را از مهمترین اهداف برگزاری این رزمایش برشمرد و گفت: در ایام نوروز امسال ۲ هزار نفر با ۴۹۰ دستگاه خودرو، ۲ فروند بالگرد اورژانس هوایی، ۷ پایگاه ثابت و ۸ پایگاه سیار سرویس دهی به شهروندان و مسافران را برعهده دارند.

 وی افزود:با آغاز این رزمایش، علاوه بر نیروی انتظامی، دیگر دستگاه‌های امدادی و خدمت رسان استان ازجمله آتش نشانی، اورژانس، هلال احمر، راهداری و... آمادگی خود را برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان و مسافران در ایام نوروز به نمایش گذاشتند.

فرمانده انتظامی قم عنوان کرد: با همکاری و تعامل بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی استان امسال همچون سال‌های گذشته مشکلی در خدمت رسانی به مردم نخواهد بود.

طرح انتظامی ترافیکی نوروز تا ۱۷ فروردین ۹۸ ادامه دارد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com