کد خبر ۷۱۴۰۷ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۰

سرقت 20 میلیاردی از کارخانه پروفیل در قم

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری سارقان یک کارخانه بزرگ تولید پروفیل در قم خبر داد و گفت: متهمان به سرقت سیم ، کابل و تجهیزات از کارخانه مذکور به ارزش 20 میلیارد ریال اعتراف کردند.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت سیم و کابل و تجهیزات از کارخانه بزرگ تولید پروفیل در شهرک شکوهیه قم به ارزش 20 میلیارد ریال، تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی استان برای رسیدگی به پرونده مذکور تشکیل شد.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در ادامه با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی یکی از سارقان سابقه‌دار شناسایی، دستگیر و طی تحقیقات صورت گرفته به همدستی 2 تن دیگر در این رابطه اعتراف کرد.

سردار آقاخانی تصریح کرد: با دستگیری همدستان متهم، 3 نفر مالخر نیز در ارتباط با این پرونده، شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات مأموران پلیس آگاهی به بزه انتسابی اعتراف و پس از تحویل به مرجع قضائی استان با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

کشف 2هزار و 200 لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه اتوبوس در قم

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در این زمینه اظهار داشت: در پی خبر اعلام سازمان بازرسی مبنی بر سوخت‌گیری یک دستگاه اتوبوس دارای باک اضافه از یکی از جایگاه‌های سوخت در اتوبان "قم-تهران" موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم گرفت.

سرهنگ احمد کرمی گفت: در ادامه پس از هماهنگی قضائی، خودرو مذکور در محور مواصلاتی استان شناسایی و توقیف شد.

وی با اشاره به بازرسی از اتوبوس و کشف 15 عدد کارت سوخت مربوط به انواع خودرو سنگین، افزود: راننده خودرو اذعان داشت کارت سوخت را از آشنایان تهیه‌کرده و سوخت را به شرکت‌های راه‌سازی فروخته است، سپس با هماهنگی قضائی کارت‌های سوخت برای بررسی به شرکت ملی پخش تحویل‌شده و اتوبوس نیز به انبار شرکت ملی پخش گسیل منتقل شد و کارشناسان پس از تخلیه گازوئیل قاچاق، مقدار آن را 2 هزار و 200 لیتر اعلام کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: سرانجام با فک باک اضافه اتوبوس و تحویل به نماینده سازمان تملیکی، متهم نیز به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضائی استان شد.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com