کد خبر ۷۱۴۱۷ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲
فرمانده انتظامی استان قم:

1800 نفر در طرح انتظامي – ترافيکي نوروز 98 حضور دارند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، عبدالرضا آقاخانی ظهر امروز در رزمایش انتظامی – ترافیکی نوروز 98 که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار قم همراه بود، با بیان اینکه طرح نوروزی 98 همزمان با سراسر کشور از 23 اسفند 97 تا 17 فروردین 98 ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این طرح در قم با حضور 1800 نفر از سازمان های پلیس، هلال احمر، راهداری، اورژانس، راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه ها، شهرداری، آتش نشانی و امداد خودرو انجام می‌شود.

وی گفت: در نوروز امسال علاوه بر 490 گشت خودرویی در سطح معابر شهری و برون شهری، 27 پایگاه ثابت و 8 سیار نیز برقرار خواهند بود و تمام نیروها و گشت ها توسط ۲ فروند بالگرد پشتیبانی هوایی می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: سال گذشته 3 میلیون و 300 هزار دستگاه خودرو به قم تردد داشتند؛ همچنین حدود 8 میلیون و 500 هزار نفر جمعیت به شهر مقدس قم سفر کرده که پیش بینی می‌کنیم امسال نیز با افزایش بیشتر مسافران مواجه باشیم.

آقاخانی با اشاره به حضور 43 میلیون نفری زائران و مسافران و نیز تردد 160 میلیون دستگاه خودرو طی 11 ماهه گذشته به قم، از زحمات تمام دستگاه ها اعم از هلال احمر، راهداری، اورژانس، راه و شهرسازی، حمل و نقل و پایانه ها، شهرداری، آتش نشانی و امداد خودرو قدردانی کرد.

فرمانده انتظامی استان قم رزمایش ترافیکی را دارای چهار هدف آسایش و آرامش مردم و میهمانان نوروزی، تامین امنیت تردد خودروها در محورهای درون و برون شهری، امداد رسانی فوری به آسیب دیدگان و استفاده و هم پوشانی دستگاه‌های استان از یکدیگر برشمرد.

آقاخانی با بیان اینکه هیچ دغدغه ای در بحث جاده ها وجود ندارد، ابرازامیدواری کرد با حضور، انسجام و وحدت و همدلی مردم و مسؤولان در استان، مسافران و زائران نوروزی خاطره خوشی از سفر به شهر مقدس قم را تجربه کنند.

انتهای پیام/2258

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com