کد خبر ۷۱۵۴۴ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۳
رئیس بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع) عنوان کرد؛

حضور 800 طلبه خارجی در دوره مهارت‌های کاربردی تبلیغ مبلغین جهان اسلام

حجت الاسلام شاهرودی گفت:۸۰۰طلبه خارجی دراین دوره شرکت کردند وهدف احیای سبک زندگی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حجت‌الاسلام و المسلمین محمد باقر شاهرودی رئیس بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع) عصر امروز در مراسم اختتامیه نخستین دوره مهارت‌های کاربردی تبلیغی مبلغین جهان اسلام و گام دوم انقلاب در مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) با اشاره به فعالیت‌های بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع)گفت: این بنیاد از سال ۱۳۸۴ تحت اشراف آیت‌الله هاشمی شاهرودی تاسیس شد و اصل فعالیت‌های بنیاد نشر و ترویج مبانی و معارف اهل‌بیت (ع) است.

رئیس بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع) افزود: در این بنیاد تلاش زیادی در خصوص مباحث مشاوره و تربیتی صورت گرفت و بنیاد سال گذشته یک دوره برای چهار هزار نفر از مبلغین پیش از اربعین برگزار کرد، اربعین یک فرصت برای ما است.

وی ادامه داد: بنیاد فقه و معارف اهل‌بیت (ع) ۲۰۰ طلبه برادر و خواهر را به عنوان مشاور خانواده تربیت کرده است و این طلبه‌ها فعالیت خودشان را از حاشیه روضه‌های بیت آیت‌الله هاشمی شاهرودی شروع کردند.

هاشمی شاهرودی با اشاره به دوره مهارت‌های کاربردی تبلیغ مبلغین جهان اسلام تصریح کرد:حدود ۸۰۰ نفر از طلاب خارجی در این دوره شرکت کردند و هدف دوره احیای سبک زندگی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داشتند.

وی یادآورشد: باید برای ۴۰ ساله دوم انقلاب برنامه راهبردی براساس مبانی قرآن و اهل‌بیت (ع) داشته باشیم، همچنین نباید در فعالیت‌های مذهبی از مسیر مرجعیت خارج بشویم که به مشکل خواهیم خورد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com