کد خبر ۷۱۶۹۰ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۹
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد

نصب علائم ایمنی و خط کشی تقاطع بلوار آیت الله بروجردی و شهرک قدس

علی نیک امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اجرای عملیات نصب علائم ایمنی و خط کشی تقاطع بلوار آیت الله بروجردی و شهرک قدس گفت: با همت و تلاش نیروهای سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم و به منظور نظم بخشی و افزایش سطح ایمنی در تردد شهروندان در این معبر عملیات خط کشی بر اساس الگوی استاندارد و آلبوم طراحی شده انجام شده است .

وی با بیان اینکه بخش زیادی از خط کشی‌های این تقاطع به صورت دوجزئی انجام شده است اذعان کرد: در این تقاطع ۱۶ هزار متر خط کشی طولی و ۱۴۰ متر مربع نیز نقوش و کف نویسی انجام شده است که از این لحاظ این تقاطع را به یکی از ایمن‌ترین تقاطع‌های سطح شهر از نظر خط‌کشی و نصب علائم تبدیل کرده است .
سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه تمام عملیات انجام شده در این محدوده براساس دستورالعمل معاونت حمل و نقل، خط کشی و با علائم ایمنی تابلوگذاری شده است ،افزود: در این تقاطع تعداد ۳۸۰ قطعه تابلوی انتظامی و علائم ایمنی نصب شده است که در آینده نزدیک پنج عدد تابلوی T شکل و سه عدد تابلوی جانبی هدایت مسیر نیز نصب خواهد شد .
وی ادامه داد: تابلوهای هدایت مسیر مورد نیاز طبق طرح‌های استاندارد خریداری و مونتاژ شده است که پس از اجرای فنداسیون پایه‌ها این تابلوها نصب خواهد شد.
نیک با بیان اینکه اندازه این تابلوها حدود ۲۰۰ متر مربع است که توسط پایه هایی با وزن ۱۲ تن اجرا خواهد شد گفت: اجرای عملیات خط کشی و تابلوگذاری در این تقاطع با هزینه‌ای بیش از ۵ میلیارد ریال انجام شده است، لذا از شهروندان عزیز و گرامی می‌خواهیم در زمان تردد ضمن رعایت قوانین با دقت بیشتری رانندگی کنند تا شاهد حوادث کمتری در معابر باشیم.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com