کد خبر ۷۱۷۹۲ انتشار : ۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۵
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد

کنترل مستمر ایمنی استراحت‌گاه‌های نوروزی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، پیام جوادیان ظهر امروز در حاشیه بازدید آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از استراحت‌گاه فدک و ستاد اطلاع‌رسانی شهرداری قم، با بیان اینکه هشت ستاد اطلاع‌رسانی در ورودی‌های شهر وظیفه راهنمایی زائرین رابر عهده دارند اظهار کرد: امسال سه استراحت‌گاه اصلی در شهر برای میزبانی از زائرین آماده شده است.

وی اضافه کرد: استراحت‌گاه فدک دارای امکانات استاندارد مدیریت بحران شامل حمام‌، سرویس بهداشتی، نمازخانه و... است، همچنین پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران و بوستان غدیر ازاستراحت‌گاه‌های اصلی شهر هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها وفضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه نماز جماعت در تمام بوستان‌های محل اسکان اقامه می‌شود افزود: به عنوان پشتیبان استراحت‌گاه‌های اصلی بوستان‌های مهدی، امام رضا(ع)، نیایش، نیاز و نرگس نیز در اولویت بعدی وظیفه میزبانی از زائرین را بر عهده دارند.

وی از آماده سازی 12 سالن مسقف برای اسکان اضطراری مسافرین در صورت برودت هوا و بارندگی خبر داد و گفت: به همت نیروهای سازمان آتش‌نشانی نظارت کامل ایمنی بر اسکان زائرین وجود دارد؛ همچنین کنترل امنیت مسافرین در دستور کار است و برنامه‌های فرهنگی نیز در بوستان‌ها اجرا می‌شود.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com