کد خبر ۷۱۸۰۳ انتشار : ۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۴۳
فرماندار قم عنوان کرد؛

وضعیت نامطلوب توزیع گوشت قرمز در قم

فرماندار قم وضعیت توزیع گوشت قرمز در قم را نامطلوب ارزیابی کرد و گفت: با متخلفان این حوزه به شدت برخورد می‌شود.

وضعیت نامطلوب توزیع گوشت قرمز در قمبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مرتضی حیدری،فرماندار جدید قم در پنجمین جلسه ستاد تسهیلات زائران و خدمات سفر که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهمیت حفظ ثبات تنظیم بازار تا روز‌های پایانی تعطیلات نوروزی گفت: تداوم بازار میوه و گوشت تا ۱۷ فروردین‌ماه باید به‌صورت مستمر ادامه داشته و کمبودی از این نظر در استان احساس نشود.

وی در ادامه  با تاکید بر اشکالات و تخلفات موجود در توزیع گوشت قرمز در قم اضافه کرد: وضعیت توزیع گوشت در قم مبهم بوده و ابهامات بسیاری در آن احساس می‌شود، درصورتی‌که اشکالات و قانون‌شکنی‌های موجود در توزیع گوشت به مرحله قطعیت برسد با متخلفان این حوزه با شدت برخورد می‌شود.

حیدری عنوان کرد:اعضای دستگاه‌های نظارتی حق کوچک‌ترین اجحاف و چشم‌پوشی در مشاهده تخلفات را ندارند.

فرماندار قم با تاکید بر ضرورت برخورد شدید با قانون‌شکنان افزود: بازرسان سازمان‌های مختلف استان در امر بازرسی و رسیدگی به تخلفات، تعارف را کنار گذاشته و با قوه قهری در برابر قانون‌شکنی‌ها و طمع‌کاری‌ها برخورد کنند.

وی با اشاره به وضعیت سخت معیشتی موجود در جامعه ابراز کرد: مسئولان استانی در مسئله بازرسی و مقابله با قانون‌شکنی تعارف و رودربایستی را یک‌بار برای همیشه کنار گذاشته و نسبت به کم‌کاری و بی‌توجهی دستگاه‌های نظارتی حساسیت داشته باشند.

حیدری با تأکید بر برخی از مصادیق قانون‌شکنی و گران‌فروشی در قم عنوان کرد: نگرش بازرسان از حالت مسامحه به حالت قهری و چکشی تغییر رویه دهد، در وضعیت کنونی مشکلات خدمات‌دهی به مسافران نوروزی با توصیه و لبخند حل نمی‌شود.

وی با اشاره به وضعیت جوی دو روز آینده شهر قم خاطرنشان کرد: شهرداری قم باید با توجه به وضعیت جوی در روز‌های آینده از هرگونه نصب چادر در سطح بوستان‌های شهر قم جلوگیری به عمل آورد.

فرماندار قم ادامه داد: دانشگاه مفید، دانشگاه قم، ۸ سوله مدیریت بحران، ۴ بقعه متبرکه و مسجد مقدس جمکران برای اسکان موقت مسافران نوروزی با آغاز بارندگی‌ها در شهر قم در نظر گرفته‌شده و مسافران نوروزی به‌طرف آن‌ها هدایت خواهند شد.

حیدری با انتقاد از وضعیت زننده برخی از مجتمع‌های بین‌راهی در ایام نوروز ابراز کرد: مجتمع‌های بین‌راهی در استقبال از زائران و مسافران نوروزی شئونات اسلامی را رعایت کنند.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com