کد خبر ۷۱۸۰۵ انتشار : ۴ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۷

1030 پرونده تخلف و گران فروشی در قم تشکیل شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: در 5 روز گذشته 14 هزار بازرسی انجام و 1030 مورد پرونده تخلف در حوزه‌های مختلف به ویژه گران فروشی در قم تشکیل‌شده است.
- اخبار استانها -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، محمود سیجانی عصر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائران که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: با هرگونه تخلف و قانون‌شکنی در قم برخورد شده و پرونده قضایی برای آن تشکیل می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت مستمر اکیپ‌های بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: اکیپ‌های بازرسی‌های استان در دو نوبت صبح و بعدازظهر فعال و مشغول فعالیت هستند. حجم نظارت‌های بازرسان سازمان صنعت در روزهای گذشته بیشتر شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با تأکید بر حساسیت توزیع مرغ و تنظیم بازار این محصول پرمصرف ابراز کرد: کامیون‌های حمل مرغ، این محصول را با حضور بازرسان سازمان صمت در سطح فروشگاه‌ها و مراکز عرضه استان توزیع می‌کنند.

سیجانی بازرسی و نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: تاکنون 10 هزار و 300 مورد بازرسی از واحدهای عرضه  توسط بازرسان سازمان صمت انجام و 795 پرونده تخلف تشکیل‌شده است. گران فروشی از مهمترین عوامل تشکیل پرونده‌های تخلف بوده است.

اصفهان| مقابله محسوس با گران فروشی‌ها در بازار نوروزی؛ با متخلفان برخورد می‌شودبهار 98| «سرعت و سبقت غیرمجاز» بیشترین عامل ثبت تخلفات در چهارمحال و بختیاریبهار 98| با اصناف متخلف در کهگیلویه قاطعانه برخورد می‌شود

وی با اشاره به بازرسی‌های مشترک سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف قم خاطرنشان کرد: در حوزه اتاق اصناف و سازمان صمت 14 هزار مورد بازرسی و 1030 پرونده تخلف تشکیل‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گشت‌های مشترک استان را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: در حوزه گشت‌های مشترک تاکنون 32 مورد بازرسی در قم انجام و برای 35 مورد پرونده تخلف و سرپیچی از قانون تشکیل‌شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان قم نیز خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده با شهرداری قم در تمام بوستان‌های اصلی اسکان مسافران نوروزی نماز جماعت اقامه می‌شود. برگزاری فعالیت‌های فرهنگی در کنار اسکان و خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی از فعالیت‌های مستمر این ستاد است.

محمد خامه یار با انتقاد از بی‌توجهی به برخی از ظرفیت‌های مهم اسکان در قم با توجه وضعیت نامساعد جوی گفت: مجتمع بزرگ امام خمینی(ره) یکی از ظرفیت‌های مغفول مانده در مسئله اسکان مسافران نوروزی بوده که امید می‌رود با آغاز وضعیت نامساعد جوی مورداستفاده قرار بگیرد.

وی ادامه داد:  مجتمع یاوران مهدی قم با ظرفیت 900 تخت اسکان آماده اسکان موقت مسافران نوروزی است.

برچسب ها :قم
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com